כמו קאטו המדינאי הרומי הצלול, נמשיך לומר: הניסוי בן 100 השנים נגמר בכישלון מוחלט. טבח ה-7/10 שנתמך ע"פ סקרים והצהרות גם ע"י ראשי הרשות הפלסטינית שברכו והבטיחו את ניקוי הארץ מיהודים, גנזו את תקוותינו חפצות רוח האחווה האנושית.
אין פתרון מדיני לסכסוך עם הפלסטינים שמסרבים להכיר בזכותנו לשוב לארצנו. איך אמר בשעתו אחמד טיבי, ניבא וזיקק במשפט אחד, את היכולת הפלסטינית להיות גם מרצחים וגם להטיל את האשמה על ישראל: "אין יהודים, אין פיגועים".
המאמצים הבלתי פוסקים של הבית הלבן, בסיוע בית הדין הפלילי בהאג וידידי הג'יהאד המוסלמי באירופה וארה"ב לכבול את ידי ישראל בהגנה על עצמה ולהשאיר פלסטינים רוצחים על גדרות הארץ, הם סופו של החלום הציוני. זה לא יקרה.
אנחנו לבד וזה לא מפתיע. כאז כן עתה. כשרוב העולם העתיק חשב ההיפך, אנחנו לימדנו את העולם לבחור בזכות לחיים, בכבוד האדם, במלחמה בתרבות הרצח ובעריצות. כעת גלגל הערכים הגלובלי שוב מסתובב לו נגדנו. שוב לבד. ככה זה כשאתה מגדלור. יציב. תקיף. מאיר לכולם למרחקים. אבל לבד.
המהלכים שמוביל שר החוץ בלינקן, נציג המיעוט הפרוגרסיבי שיצא מדעת סבירה, לצונאמי צבאי על ישראל, ואיום בריוני על ראשי המדינה בכתבי אישום פליליים נגדם, מטרתם להביא לסיום המלחמה כשהאויב על רגליו. דהיינו: ישראל הפסידה.
2 צפייה בגלריה
איראן ניסוי שיגור טיל נושא לוויינים
איראן ניסוי שיגור טיל נושא לוויינים
ניסוי איראני בטיל בליסטי
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן  בדיון ב קונגרס
מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן  בדיון ב קונגרס
אחוז אמוק. בלינקן
(צילום: REUTERS/Kevin Lamarque)
כאחוז אמוק ממשיך בלינקן לתדרך נגד המדינה שנלחמת על נפשה, לסחור בציניות בחיי החטופים ועיתונאים ישראלים המתודרכים ישירות מהבית הלבן – מסייעים בידו ומשמשים אידיוטים שימושיים להפסקת המלחמה ולמצב שבו ניתקע במרחב עם 2 מיליון פלסטינים שרבים מהם רוצים בהשמדתנו - כשמאחור מסתתרים החיזבאללה ואיראן שיהיו על סטרואידים. מדובר בלא פחות מאיום קיומי על ישראל.
כשרוב העולם העתיק חשב ההיפך, אנחנו לימדנו את העולם לבחור בזכות לחיים, בכבוד האדם, במלחמה בתרבות הרצח ובעריצות. כעת גלגל הערכים הגלובלי שוב מסתובב לו נגדנו. שוב לבד. ככה זה כשאתה מגדלור. יציב. תקיף. מאיר לכולם למרחקים. אבל לבד
התנהלות מדינית היא אומנות האיזונים והבלמים. בעולם המורכב מטוב ורע, מדינות כדי לשרוד, צריכות לשדר 2 מסרים הפוכים - ובו זמנית: בריונות אלימה ומוסריות עליונה.

אנחנו חייבים לשמש שוב אור לעולם

הסכמי אוסלו ודומיהם היה להם ערך כשהיינו בעידן המוסריות העליונה. אך מול תרבות מערבית-סקולרית שבמחיר הפסאודו-נאורות שלה איבדה כל רצון להגן על עצמה ומקדשת רק את זכותו של האויב לקבלת חמלה וסיוע - אנחנו חייבים לשמש שוב אור לעולם, להציל אותו מעצמו - ולעבור לעידן הבריונות האלימה.
האבות המייסדים המסורים של מדינת היהודים ציידו והפקידו בידינו יכולות לשימוש בשעה של צרה קיומית עלינו. כעת הגיעה השעה.
ישראל צריכה לומר לעולם בקול רם: אתם לא תתקעו אותנו לבד עם 2 מיליון רוצחים בפוטנציה (משום שחונכו לשנאה) המגובים בעשרות אלפי רקטות המקיפות אותנו מצפון וממזרח. אתם עוצמים עיניים, תומכים בטרור וברצח - ובסוף מקווים שישראל תיעלם. ההיפך יקרה. ישראל תשגשג ותנצח. יש לנו יכולת לזרות פחד מצמית בקרב אויבנו. בג'ונגל יראים מהבריון האלים. בנינו יכולות כדי להרתיע עימן. במלחמת יום הכיפורים זה עבד. ישראל צריכה לפתוח ולסגור את הווילון בחלון במפעל הטקסטיל בדימונה. לפתוח ולסגור המדפים של טילי יריחו. מישהו לא מבין שאנו במלחמה קיומית. אז אנחנו נסביר.
רמי סימנירמי סימניצילום: עצמי
הפלסטינים הרוצחים צריכים להפוך לבעייתו של העולם כולו. הם מעולם לא היו רצויים ע"י מדינות ערב האותנטיות מחצי האי ערב, שמשוועות לניצחונה של ישראל ומיגורה של איראן. העולם חייב לשאת בעלות הפתרון. גם אנחנו ניקח חלק בפתרון. בניתם להם נרטיב של מרצחים בעלי זכות לרצוח - אתם צריכים לשאת בהוצאות של חינוכם מחדש.