מקלל ומאיים: התיעוד ממצלמת הגוף של השוטרים
(צילום: דוברות המשטרה)

צעיר בן 28 מההתנחלות גבע בנימין שליד ירושלים מואשם כי איים על אשתו במהלך ריב שהתחולל בינו לבינה, וכן על השוטרים שהוזעקו לאחר מכן בשל אותו ריב. לצד איומים, בכתב האישום שהגישה שלוחת תביעות ירושלים של המשטרה לבית משפט השלום בירושלים, מיוחסות לו גם עבירות של שימוש בכוח כדי למנוע מעצר ובהפרעה לשוטר במילוי תפקידו. צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטרים, בו נראה הצעיר מקלל, מאיים ומתנגד למעצר, ככל הנראה כשהוא בגילופין.
על פי כתב האישום, הנאשם ואשתו התעמתו ביום שישי שעבר כשהיו ברכבם בעיר הבירה, מחוץ לבית אחותה של האישה. העימות הסלים והצעיר החל לזרוק חפצים ברכב ולחבוט בטלפון. יצוין כי באישום לא מיוחסת לו עבירת תקיפה. בשלב זה, אשתו שאלה אותו אם הוא רוצה "לבלות את השבת בתחנת המשטרה". בתגובה אמר לה: "אם תזמיני משטרה לפה, אני אקח סכין ואדקור אותך בצוואר ואת אחותך, וארצח אותך".
2 צפייה בגלריה
תיעוד מצלמת גוף של שוטר ברגע מעצר חשוד באלימות כלפי אשתו
תיעוד מצלמת גוף של שוטר ברגע מעצר חשוד באלימות כלפי אשתו
החשוד בתוך הניידת. איים גם על השוטרת
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
תיעוד מצלמת גוף של שוטר ברגע מעצר חשוד באלימות כלפי אשתו
תיעוד מצלמת גוף של שוטר ברגע מעצר חשוד באלימות כלפי אשתו
(צילום: דוברות המשטרה)
למקום הגיעו בהמשך שני שוטרים מתחנת שפט של מחוז ירושלים – בכתב האישום לא צוין מי הזעיק אותם – והבחינו שהנאשם שיכור. לפי האישום, השוטרים החליטו לעצור אותו וניסו להובילו לניידת המשטרה, אך הוא התנגד וניסה להתחמק מאזיקתו. באותם רגעים פנה הנאשם לשוטרת ואיים עליה לה שירצח אותה, תוך שהוא מקלל אותה. הוא הוכנס לניידת בכוח, והחל להכות את הרכב עצמו.
גם בתחנת המשטרה, כך מצוין באישום, המשיך להשתולל ולצעוק קריאות גנאי לעבר השוטרת תוך שהוא מניף יד באוויר ומאיים עליה. המשטרה מבקשת להורות על מעצרו עד תום ההליכים.
מפקח פאדי ג'אבר, קצין חקירות בתחנת שפט, אמר ל-ynet: "אנו רואים בחומרה רבה כל אלימות כלפי שוטרים המבצעים את תפקידם כחוק. לא נאפשר אלימות כלפי שוטרים ואלימות בכלל ונמצה את הדין עם כל עבריין שיפגע או יאיים על שוטר".
סנגורו של הצעיר, עו"ד חן הולנדר, מסר בתגובה: "מדובר באירוע שיצא מכלל פרופורציה ולא באשמת מרשי אלא בצל טיפול לא נכון של מי שהגיע לטפל באירוע. טענות מרשי יובאו במלואן בפני בית המשפט ואנו תקווה כי ישוחרר בקרוב מן המעצר".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.