הרכב עלה באש, הנהג קפץ ממנו ושרד

יום קטלני בכבישים: קשישה כבת 80 נהרגה בצהריים (ראשון) מפגיעת אוטובוס בראש העין. מעט לאחר מכן, נקבע מותה של אישה כבת 70 שנפגעה ממכונית בראשון לציון. במקרה אחר, שהסתיים למרבה המזל ללא נפגעים, רכב תועד עולה באש ליד כרמיאל. הנהג, שיצא ממנו עוד לפני כן, לא נפגע. צפו בסרטון הדרמטי.
בשעה 13:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס בשדרות שלמה המלך בראש העין. צוות מד"א שהוזעק לזירה דיווח על אישה ללא סימני חיים וקבע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את הנהג הפוגע, תושב העיר בן 59.
פרמדיק מד"א דניאל גפרי סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעות קשות בגופה לאחר שככל הנראה נפגעה מאוטובוס. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".
3 צפייה בגלריה
רכב עולה באש ליד נחף
רכב עולה באש ליד נחף
זינק מהרכב שעלה באש, ולא נפגע
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בה נהרגה אישה בת 80
זירת התאונה בה נהרגה אישה בת 80
זירת התאונה בראש העין
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים דרך המכבים בראשון לציון
תאונת דרכים דרך המכבים בראשון לציון
55 הולכי רגל נהרגו מפגיעת כלי רכב מתחילת השנה. זירת התאונה בראשל"צ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעה 14:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולכת רגל שנפגעה מרכב בדרך המכבים בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה את האישה למרכז רפואי שמיר (אסף הרופא) בבאר יעקב תוך ביצוע פעולות החייאה, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. במסגת חקירת נסיבות התאונה, המשטרה עיכבה לחקירה את הנהג הפוגע, תושב אשדוד בשנות הארבעים לחייו.
חובש מד"א סער שי סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעות קשות מגופה לאחר שנפגעה מרכב. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".
מתחילת השנה, נהרגו 178 בני אדם בתאונות דרכים, מספר זהה של הרוגים ביום הזה אשתקד. כמו כן, נהרגו 55 הולכי רגל, ו-51 נהרגו בתאונה במעורבות עם רכב כבד.
מוקדם יותר היום נפצעו באורח קשה שני רוכבי אופנוע כבני 30 מפגיעת רכב בכביש 5504, סמוך למחלף אייל. הרכב הפוגע נמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה לצד פעילות מבצעית של שוטרי כפר סבא וטייבה שערכו סריקות בסיוע מסוק משטרתי - ובסיומן איתרו בטייבה את הרכב הפוגע ואת הנהג החשוד, תושב קלנסווה בן 21.
פורסם לראשונה: 13:18, 26.06.22