1 צפייה בגלריה
ראשד אבו סלאח, הנרצח בזירת הרצח  805 בין עראבה לסכנין
ראשד אבו סלאח, הנרצח בזירת הרצח  805 בין עראבה לסכנין
אבו סלאח וזירת הרצח בין עראבה לסכנין
עלי אבו סלאח (30) מסכנין נרצח ביריות הבוקר (יום ראשון) בכביש 850, בין עראבה לסכנין. שוטרים פתחו בסריקות אחרי חשודים באזור.
הקורבן מוכר למשטרה, ולמעשה היה "אסיר ברישיון" - אדם ששוחרר ממאסר אחרי ניכוי שליש, והוטלו עליו תנאים מגבילים בעקבות זאת, שאם יפר אותם הוא עלול לשוב ולרצות מאסר בין כותלי הכלא. את עונש המאסר שלו ריצה אבו סלאח בגין עבירות אמל"ח וחטיפה לשם רצח, ושוחרר לפני יותר משנה.
הדיווח על הירי התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 06:21. צוותי מד"א פינו את אבו סלאח לבית החולים בנהריה כשהוא סובל מפציעות חודרות ועובר החייאה, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
מהמשטרה נמסר כי "שוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע בבדיקה".
אתמול פורסמו תיעודים מזעזעים מירי בכפר כנא, אחרי ששני רעולי פנים נכנסו לחצר בית שבה היו 23 בני משפחה - ופתחו לעברם באש. זוג נשוי ושלושה מילדיהם נפצעו מהירי, יחד עם שני קרובי משפחה נוספים. האב ובתו בת ה-29 נפצעו באורח קשה.
תיעוד הירי בכפר כנא

אישה בורחת עם ילדיה מזירת הירי

הרכב שבו לפי החשד נסעו היורים אותר עולה באש סמוך לבתים ביישוב. רשיד, בנו של הפצוע קשה, שלא נפגע מהירי בעצמו, סיפר ל-ynet כי "בכל יום שבת אנחנו יושבים באותו מקום, ולצערי שני מחבלים כמעט רצחו אותנו. לא יכול להיות שאנחנו לא יכולים לשבת בחצר הבית עם ביטחון אישי. לא עשינו כלום ולא קיבלנו איומים".