1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנוף הגליל
זירת הרצח בנוף הגליל
ארכיון
(צילום: נחום סגל)
רימון הלם הושלך אמש (יום ב') לחדר מדרגות בבניין מגורים בצפון תל אביב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום גילו שבבניין מתגוררת גרושתו של אחד מעורכי הדין הפליליים המובילים בישראל.
במחוז ת"א במשטרה בודקים כעת אם הרימון כוון אל גרושתו של עורך הדין המוביל כדי להעביר לו "מסר". במשטרה לא שוללים כי מדובר במקריות וכי הרימון שהושלך לא כוון אליה. חקירת המקרה נמשכת.

פיצוץ רודף פיצוץ

ביום ראשון בערב התפוצץ באשקלון מטען חבלה שהוצמד למכוניתו של אבי ביטון, אחד מאנשי הצמרת בארגון הפשע של שלום דומרני. מהפיצוץ נפצעו עוד שני פעילים פחות מוכרים בארגון, ומצבם מוגדר קשה ובינוני. מלבד שלושת הנפגעים בפיצוץ ברחוב יצחק בן צבי לא היו עוברי אורח שנפגעו. הפיצוץ הרעיד את האזור וכמה מכוניות שהיו בו נפגעו גם הן.
בלילה שבין שישי לשבת שני גברים נהרגו מפיצוץ מטען חבלה שהוטמן במכונית בכפר דהמש שליד רמלה ולוד. אדם נוסף כבן גילם נפצע באורח בינוני. במשטרה העריכו כי מדובר ב"תאונת עבודה" של עבריינים, שמטעני חבלה התפוצצו ברכבם לפני שהספיקו להשתמש בהם, אך כל כיווני החקירה נבדקים.
קודם לכן, בתחילת החודש, התפוצץ מטען חבלה ברכב פרטי בכניסה למושב בית שקמה הסמוך לאשקלון. הרכב נהרס כליל, אולם איש לא נפגע. ברכב, שהושאר בעיקול הכניסה למושב, הוטמן מטען נפץ רב עוצמה. במשטרה העריכו כי המטען הופעל מרחוק ושהרקע פלילי. באותה העת חלפו בסמוך לרכב שני אנשי קבע מיחידה צה"לית מובחרת שהתאמנה ברכב סמוך - והרכב התפוצץ כשהשניים חלפו לידו. הם לא נפגעו, אך נזק נגרם לרכבם.