1 צפייה בגלריה
גיא אייל ז"ל
גיא אייל ז"ל
גיא אייל: "איש מקסים"
(באדיבות המשפחה)
טרגדיה במושב כפר ויתקין שבעמק חפר: גיא אייל (56), הבעלים של אחת החברות הגדולות בארץ להשכרת ציוד לאירועים, נהרג מהתהפכות טרקטור. "הוא היה מלח הארץ, תרם רבות בסתר", אמרו חבריו. "אנחנו בהלם. כולם אהבו אותו, הוא היה איש מקסים".
אייל, בן לאחת המשפחות הוותיקות במושב, עבד עם הטרקטור בשטח חקלאי באזור. מסיבה שעדיין אינה ברורה הטרקטור התהפך ומחץ אותו. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, הלווייתו תיערך ביום שני.
הרוג בתאונת טרקטור בכפר ויתקין
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אחיו דרור סיפר עליו: "גיא היה חקלאי ויזם, שהקים חברה גדולה לציוד לאירועים. איש משפחה עם חמישה ילדים. הוא לחם בצבא בשלדג, ובמילואים הדריך לוחמים בנהיגה מבצעית בג'יפים. הוא היה מעורב מאוד בחיי הקהילה בכפר ויתקין ובעמק חפר ותרם המון לקהילה. היה דמות מרכזית בכפר ויתקין ובעמק חפר". בתו נועה הוסיפה: "אבא היה איש עבודה חרוץ ואיש של ערכים".
הדיווח על תאונת הטרקטור בכפר ויתקין התקבל בשעה 12:50 בצהריים במוקד במוקד מד"א במרחב שרון. חובשים ופראמדיקים החלו בפעולות החייאה, וקבעו את מותו במקום.
פראמדיק מד"א אורי לזרוביץ סיפר: "הפצוע שכב בסמוך לטרקטור שהתהפך בשטח חקלאי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
פורסם לראשונה: 17:24, 19.03.22