אופיר אנגל פוגש את חברתו בבית החולים

רגע מרגש במיוחד נרשם אתמול (יום רביעי) בבית החולים שניידר בפתח תקווה, כאשר אופיר אנגל (18), ששוחרר אמש משבי חמאס בעזה במסגרת הפעימה השישית, נפגש עם זוגתו יובל שרעבי - שמביתה בקיבוץ בארי נחטף ב-7 באוקטובר. השניים, שהתחבקו ארוכות, נפגשו לראשונה לאחר 54 ימים שבהם שהה אנגל בשבי. "שלום לך", אמרה שרעבי לאנגל, בוכה בהתרגשות.
1 צפייה בגלריה
אופיר אנגל
אופיר אנגל
אופיר אנגל
מוקדם יותר סיפרה יערה פדרו, דודתו של אנגל, על החוויה המטלטלת שעברה משפחתו מאז שנחטף. "זו הייתה רכבת הרים. צריך להמציא מילה חדשה למה שעברנו. עכשיו צריך לשקם את אופיר שחגג יום הולדת בשבי". פדרו ציינה כי אנגל נראה כפי שזכרה. "הוא נשאר כמו האופיר שאני מכירה. הוא ירד שישה קילו ומחכה להגיע הביתה, הוא בכלל לא מבין על מה כל המהומה ומה קרה פה. הוא ילד פשוט, קיבוצניק".
דודתו של אנגל סיפרה כי המשפחה רותמת גם אותו למאבק לשחרור החטופים. "אנחנו בעננים ואופיר חזר, אבל יש שם עוד לא מעט חטופים שחייבים לחזור הביתה עוד היום. אנחנו ניאבק עד החטוף האחרון ואנחנו עכשיו לרשות המשפחות ולרשות המאבק הזה ואנחנו נעשה הכול בשביל שכולם ירגישו כמונו".
אנגל, תלמיד כיתה י"ב מקיבוץ רמת רחל שליד ירושלים, נחטף כאמור מביתה של חברתו בקיבוץ בארי עם אביה יוסי שרעבי (53), שעדיין מוחזק בשבי החמאס, ועמית שני (16), שגם הוא שוחרר אמש. "אנחנו מחכים שיוסי גם יחזור ומקווים מאוד שזה יקרה בפעימות הבאות", אמרה פדרו.
סבא של אופיר, יוסף, סיפר על החטיפה של נכדו. "המחבלים הוציאו את כל המשפחה מהבית. את הבנים העמיסו על רכב ואת הבנות השאירו בביתן. יובל עוד נתנה לאופיר יד, רצתה לעלות איתו לרכב - אבל המחבל גירש אותה", ציין.