תיעוד: נהג איים בסכין על אישה שנסעה אחריו

צעיר כבן 20 מראשון לציון נעצר הערב (יום שני) בחשד שעצר את רכבו באמצע הכביש ואיים על נהגת באמצעות סכין. מיד אחרי התקרית, שגם תועדה (הסרטון שבפתח הכתבה), פתחו שוטרי תחנת ראשון לציון בסריקות שבסיומן עצרו את החשוד.
מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה האישה שהותקפה, כבת 50 מראשון לציון. "היא מסרה שנהג שנסע ברכב שלפניה בלם לפתע, יצא מרכבו, ניגש אל חלון רכבה כשבידו סכין - והתווכח איתה על השימוש בדרך", נמסר. "שוטרים איתרו אותו הערב, והוא נעצר לחקירה בתחנה. ככל שיידרש ובהתאם לממצאי החקירה, תבחן המשטרה הבאתו מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו".
תיעוד: משליך אלה על נהג אוטובוס
(צילום: כח לעובדים )

2 צפייה בגלריה
נהג איים בסכין על נהגת שנסעה אחריו
נהג איים בסכין על נהגת שנסעה אחריו
בלם לפתע, יצא מרכבו - וניגש אל חלון רכבה כשבידו סכין
בתקרית אחרת, השליך נהג אלה על אוטובוס נוסע במבשרת ציון. אמש הוא נעצר, והבוקר מעצרו הוארך עד למחר. נ', נהג קו 58 שהותקף, סיפר כי "בפנייה ימינה לא היה מקום לאוטובוס וגם למיניבוס, וזה כמעט עלה לי בחיים. כשהוא יצא מהרכב התכוונתי להתנצל, אין לי כוונה להתנצח. אנחנו חשופים לקללות כל היום מצד נוסעים ואין לי עניין בעימותים. אבל הוא היה אחוז אמוק, לא הפסיק לקלל ולהרוס, ורק כשהוצאתי גז מדמיע הוא נמלט".
תמר אוחנה, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים, בירכה את המשטרה שעצרה את התוקף. "שיתוף הפעולה שלנו עם המשטרה חיוני אבל, השינוי האמיתי יחול לאחר שתתקבל דרישתנו להכיר בנהגים כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם", נמסר מאוחנה.
התיעוד שפורסם אתמול: נהג ניקב צמיגים של רכב אחר בעימות בכביש 431
(צילום: צילום: סופיאן זחאלקה)

אתמול פורסם ברשתות החברתיות סרטון שבו נראים שני נהגים מתעמתים בכביש 431. בסרטון נראים שני גברים - אחד מבת ים והשני מרחובות - מתווכחים ביניהם בכביש ומקללים זה את זה. בשלב מסוים הוציא תושב בת ים חפץ חד וניקב שני צמידים של הרכב של הנהג השני. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה עם קבלת התלונה לפני כשבועיים, במסגרתה נעצר חשוד לחקירה.
תיעודים אלו פורסמו כמה ימים לאחר תיעוד הרצח של יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון, שזעזע את המדינה. שלשום עדי מזרחי, החשוד ברצח, נשבר במהלך חקירתו במשטרה ואמר שהוא מצטער על מעשיו. בנוסף הוא ביקש להעביר מסר שהוא מבקש סליחה מבני משפחתו של וולקוב, לאחר שנשבר בחקירה כשראה את תמונת הנרצח וקרוביו. בשלב זה מזרחי מסרב לערוך שחזור.
2 צפייה בגלריה
יורי וולקוב ועדי מזרחי
יורי וולקוב ועדי מזרחי
יורי וולקוב ועדי מזרחי
(מתוך פייסבוק)

תיעוד הרצח של יורי וולקוב בחולון

בחקירתו במשטרה סיפר מזרחי: "יצאתי בערב מהבית לווטרינרית. הגעתי למעבר חצייה בחולון. שמעתי מוזיקה בקסדה ופתאום ראיתי את האישה מרימה את הסלולר ומצלמת אותי. צעקתי לה 'תמחקי את מה שצילמת'. נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על ה-TMAX. פתאום הגבר הגיע. נבהלתי וקרה מה שקרה. נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שהוא מת, ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי".
כדי לטשטש ראיות מזרחי שינה דברים באופנוע לאחר הרצח על מנת לשנות את המראה הייחודי של ה-TMAX. בנוסף הוא פנה לחבר, בן למשפחת פשע, על מנת שיעלים את האופנוע. לחוקרים הוא אמר: "לא התכוונתי לרצוח". מזרחי, עבריין מוכר למשטרה, מחובר בין היתר עם עבריינים ממשפחת אבו סיף.