3 צפייה בגלריה
נוחזרה ללימודים בחולון
נוחזרה ללימודים בחולון
(צילום: עיריית חולון)
לימודים בימי אסרו חג, בל"ג בעומר ובתענית אסתר - אבל 15 ימי חופש ברציפות בחודש הראשון של השנה: ההסכם עם הסתדרות המורים, שנחתם בתחילת שנת הלימודים - אפשר לשרטט את לוח השנה של תשפ"ד, שנת הלימודים הבאה. בשבוע שעבר פרסם משרד החינוך רשמית את לוח החופשות בשנה הבאה, הנובע מאותו הסכם.
כחלק מההסכם בין האוצר למורים, שכר המורים הועלה בחלקו השנה - אבל לוח החופשות ישתנה רק החל מהשנה הבאה. לכן, גם השנה לא למדו בימי אסרו חג של סוכות, פסח ושבועות. אבל בתשפ"ד הילדים כבר יילכו לבתי הספר באותם ימים.
בנוסף, מוסדות החינוך יעבדו גם בל"ג בעומר ובתענית אסתר, בניגוד לשנה הנוכחית ולשנים הקודמות. אם אתם מתכוונים להזמין חופשה כבר עתה לסוף 2023, כדי לחסוך קצת בהוצאות, אחת האופציות הטובות תהיה זמן קצר אחרי תחילת שנת הלימודים.
הצגת ההסכמות, לפני פתיחת שנת הלימודים
(צילום: אריק מרמור )

במקום אותם ימי אסרו חג שבהם המורים ילמדו, יינתן גשר בין יום הכיפורים לסוכות. התוצאה היא שלמשך 15 ימים ברציפות, מהשבת של 23 בספטמבר ועד השבת של 7 באוקטובר, הילדים יהיו בבית.
מדובר בשלוש שבתות, בערבי החג של יום הכיפורים, של סוכות ושל שמחת תורה, בימי החג עצמם, בחול המועד סוכות - ובאותם שלושה ימי גשר. בנוסף, לפי ההסכם למורים יינתנו שני ימי חופשה לבחירה.
פורסם לראשונה: 23:01, 27.10.22