האמירה המקוממת של ח"כ ניסים ואטורי בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת: במהלך דיון פתוח שהתקיים היום (שלישי) בכנסת, התבטא חבר הכנסת מהליכוד נגד שיבוץ חיילות לשמירה על מחבלי חמאס בתאי הכלא. הוא דיבר על הנזק שנגרם ואמר: "אנחנו עוד שמים חיילות נאות לשמור עליהם. איפה נשמע הדבר הזה?". צפו בדבריו - שהובילו לזעם.
האמירה המקוממת של ח״כ ניסים ואטורי
(צילום: ערוץ כנסת )

"הם הגיעו לכאן, גם אזרחים, ואנסו את בנותינו", אמר ואטורי במהלך דיון מהיר בוועדה בנוגע לשיבוץ החיילות לשמור על מחבלי הנוחבה. "למה? למה אתם חושבים שזה קרה? כי הם רוצים להשפיל אותנו. יש כאן עניין של השפלה. השפלה של עם ישראל, להשפיל את החיילות שלנו ספציפית. החטיפה שלהן, ההתעללות בחיילות, בתצפיתניות".
הוא התייחס לעדויות אב ובנו המחבלים על האונס ב-7 באוקטובר, ואמר: "אתם חושבים שהם סתם ככה מנדבים מידע שהם אנסו נשים? הם עושים את זה כי זה הניצחון שלהם. זה נותן להם את האנרגיה לבוא ולעשות עוד פיגועים. כי הם מרגישים שהם מעל עם ישראל ואנחנו השפלים שנמצאים תחתם ואנחנו מקבלים את הפעילות הזאת".
"ואנחנו עוד שמים חיילות נאות כדי שישמרו עליהם", הוסיף ואטורי - ועורר זעם. "איזה מין דבר זה? לא מתקבל על הדעת. אם עם ישראל חפץ בניצחון פה זה מתחיל. חיילות לא שומרות על מחבלים שפלים כאלה". חברי כנסת התקוממו בדיון על האמירה, ואטורי ביקש בתגובה שלא להפריע לו.
ח"כ מירב בן ארי מיש עתיד, אחת מיוזמות הדיון, הגיבה: "הדברים של ואטורי היו מזעזעים מתחילתם ועד סופם, אבל השיא היה בסוף כשהתייחס לנשים 'נאות', במקרה הזה חיילות, בתפקידי כליאה. בחילה, זה מה שהרגשתי אחרי הדברים שלו. מראה חיצוני הוא לא שיקול בשום דבר, בטח לא בשיבוץ בצבא".