1 צפייה בגלריה
רותם מזרחי
רותם מזרחי
רותם מזרחי
המתחזה הסדרתי הסתבך שוב: בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את רותם מזרחי (42) לפי הודאתו בריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה, ריבוי עבירות של גניבה וגניבה באמצעות כרטיס אשראי. הנוכל המיומן, שצד קורבנות בזו אחר זו, ריצה בעבר מאסר בגין עבירות דומות.
במסגרת הסדר טיעון מול הפרקליטות, הודה מזרחי בכתב אישום מתוקן שממנו עולה כי נהג לגנוב ולקבל דברים במרמה משמונה נשים שונות באמצעות הצגת מצגי כזב. בין היתר נהג לשקר בנוגע לשמו, עברו, עיסוקו, מקום מגוריו ועוד.
כך למשל, במהלך 2019 יצר מזרחי קשר עם אחת הקורבנות באמצעות אפליקציית היכרויות לצורך מציאת מקום מגורים. הוא הציג עצמו בפניה בשם "רותם ברסלר", וטען בפניה בין היתר כי הוא מתגורר בתל אביב, עובד ביחידה לאבטחת אישים ושבעברו היה קצין ביחידת המסתערבים.
לנוכח מצגי השווא, אפשרה המתלוננת למזרחי להתגורר בביתה יחד עם בנותיה. במהלך תקופת המגורים המשותפים, גנב הנאשם מביתה מיני אייפד וסכומי כסף שונים. בין היתר מזרחי גנב מאות שקלים מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות.
מזרחי הודה כאמור בעובדות כתב האישום המתוקן אשר מייחס לו שבעה סעיפי אישום נוספים שבהם פעל באופן דומה. הצדדים לא הגיעו להסכמות בנוגע לעונש.
נוכל הנשים נעצר רגע לפני כניסתו לכלא: ריאיון עם אחת מקורבנותיו
(צילום: משה מזרחי)

שמו של מזרחי עלה כאמור לכותרות כמה פעמים בעבר. הוא נהג להערים על נשים ברשת, קיים עמן מפגשים אינטימיים ובחלק מהמקרים אף גנב מהן כספים. אחרי שחרורו מהכלא - הוא חזר לסורו.
ביוני בשנה שעברה חשפה הילה בן נון, תושבת ירושלים, כיצד נפלה ברשתו של מזרחי שיצר עמה קשר בטוויטר. הקשר בין השניים הפך לדבריה לאינטנסיבי במהרה - ותוך שבוע היא גילתה שמדובר במתחזה. מאז, שיתפה בן נון, מצבה הנפשי הידרדר.
"אני רוצה לספר שנפלתי בידיו של מתחזה סוציופת שהונה מעל מאה נשים, אני רוצה להתריע כי הבושה מעולם לא הייתה שלי. עשיתי הכול כדי לשרוד. החוויה הזו תשנה לי את החיים", כתבה אז בן נון בפייסבוק.
את התיק נגד מזרחי ניהלה עו"ד ענבר גולדשטוף מפרקליטות מחוז תל אביב.