תיעוד הירי בחתונה ב-2019

וליד קאסם ואחיו ואאם, שניהם תושבי היישוב ראמה בגליל, הואשמו היום (ג') בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין ירי במהלך חתונתו של וליד ב-2019. בני הזוג שנישאו תועדו עומדים זה לצד זו תוך כדי שהחתן יורה באוויר. השניים נעצרו עם חזרתם מחו"ל ושוחררו לאחר חקירה. מכתב האישום מתברר כי האקדח שבו בוצע הירי שייך לואאם - חייל בצה"ל.
בכתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז צפון, צוין כי "במועד הרלוונטי החזיק הנאשם החייל ואאם ברישיון אקדח מסוג גלוק, שהוא כלי שמסוגל לירות כדור ובכוחו להמית אדם. ב-23 במאי 2019 נישא הנאשם וליד באירוע חתונה שהתקיים בחצר בית הוריו בכפר ראמה.
"במהלכו נטל הנאשם ואאם את הנשק וכן מחסנית וכדורים תואמים מכספת בחדרו, ומסר אותו לידי אחיו וליד בלא רשות על פי דין על מנת לבצע בו ירי במהלך האירוע. בהמשך לאמור וליד אחז ונשא את הנשק טעון עם מחסנית ובה כדורים וירה מספר יריות באוויר עד אשר אירע מעצור והירי חדל".
1 צפייה בגלריה
הזוג יורים במהלך החתונה
הזוג יורים במהלך החתונה
תיעוד הירי בחתונה בראמה ב-2019
בשלב זה נטל ואאם לידיו את הנשק, תיקן את המעצור, דרך את הנשק ומסר אותו שוב לאחיו על מנת שימשיך לירות והוא המשיך בכך. הפרקליטות מייחסת לשניים עבירות נשק וירי באזור מגורים.
עו"ד באסל פלאחעו"ד באסל פלאח
עו"ד באסל פלאח, סנגורם של שני האחים, אמר בתגובה: "לא מובן למה פתאום ולאחר יותר משנתיים נזכרו בפרקליטות להגיש כתב אישום בפרשה. נלמד את החומר ונגיב בבית משפט".