בעוד המשטרה ממשיכה לחקור את בעז גלעדי (62), שלפי החשד ביצע מעשה מגונה בשורד מהטבח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, הגיעו לידי ynet פרטים על אודות הודעה ששלח המעסה מירושלים לקורבן לאחר המפגש הטיפולי ביניהם: "תודה, מקווה שלא חרגתי יתר על המידה. אני פשוט מטפל בכל מקום בגוף שנחוץ. אין לי מעצורים, העיקר שהגוף מקבל את מה שנחוץ לו. ערב נעים".
2 צפייה בגלריה
בעז גלעדי - ביצע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה
בעז גלעדי - ביצע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה
החשוד בעז גלעדי
(צילום: דוברות המשטרה)
גורם במשטרה אישר כי נגד גלעדי התנהלה חקירה בגין חשדות דומים לפני כמה שנים, אך התיק נסגר אז בשל חוסר ראיות. בנוסף, ב-2009 גלעדי זוכה מאשמה בנסיבות דומות של מעשה מגונה במטופל במהלך עיסוי בבית מלון בירושלים ארבע שנים קודם לכן.
בית משפט השלום בירושלים הורה להאריך את מעצרו של החשוד עד לשעות הערב, אך המשטרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בעיר בדרישה להשאירו מאחורי סורג ובריח. "המתלונן תיאר כי במהלך הטיפול הוא נרדם וכאשר התעורר - הבחין כי תחתוניו הופשלו והמשיב נגע לו באיבר המין", צוין בערר.
עוד נאמר בערר כי "המתלונן עמד על כך שלא הביע הסכמתו למגע באזור האינטימי וגם לא שוחחו על כך. המשטרה תטען כי המשיב ניצל את מצבו הנפשי של המתלונן וכן את העובדה כי נרדם במהלך הטיפול על מנת לפגוע מינית במתלונן. מעשיו גרמו למתלונן לעוררות הטראומה ויום לאחר מכן ביקר אצל רופא פסיכיאטר אשר התייחס למקרה".
2 צפייה בגלריה
בעז גלעדי - ביצע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה
בעז גלעדי - ביצע מעשה מגונה כלפי שורד פסטיבל נובה
המצלמה הנסתרת שאותרה בביתו של גלעדי
(צילום: דוברות המשטרה)
במסגרת פשיטה על חדר הטיפולים של החשוד, איתרה המשטרה פריט נוי ובתוכו מצלמה נסתרת שתיעדה לכאורה את המטופלים ללא ידיעתם. בערר לבית המשפט המחוזי, נכתב כי "העוררת תטען כי העובדה שהמשיב הציב מצלמה מסתתר בחדר הטיפולים ללא ידיעת המטופלים עולה לכדי עבירה פלילית, בייחוד לאור העבודה שהמשיב עצמו מעיד כי רוב הטיפולים נערכים בעירום מלא".
לאחר ששורד הטבח הגיש תלונה, ניהלה תחנת מוריה בבירה את החקירה נגד החשוד. המתלונן נחשף לגלעדי דרך פרסום ברשת שבמסגרתו החשוד הציג את עצמו כמטפל בביתו. לטענת המתלונן, שהגיע לבית החשוד כחלק מהטיפולים שהוא עובר, במהלך העיסוי גלעדי ביצע בו מעשה מגונה.
לפי המשטרה, החוקרים "ביצעו פעולות מקצועיות" במטרה לבסס חשד כלפי המעסה, ועצרו אותו בהתאם לצו מבית המשפט. במהלך חיפוש שערכו השוטרים ב"קליניקה" של גלעדי אותרה כאמור מצלמה נסתרת שהוטמנה בתוך פריט נוי. המצלמה שידרה למכשיר הנייד של החשוד - ללא ידיעת מטופליו.
בחקירתו טען גלעדי כי "מדובר במסאז'", וכי פרשנותו המוטעה של המטופל נבעה מהיותו פוסט טראומתי. עוד עלה כי הוא שלח לאחר הטיפול הודעה נוספת לניצול הנובה, שבה כתב: "אם עשיתי משהו לא בסדר, אז סליחה". לפי המשטרה, בחקירה הודה החשוד כי ביצע עבירה פלילית.
במשטרה פרסמו פנייה לציבור מחשש שישנם קורבנות נוספים. "יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100", מסרו. "נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וברגישות הנדרשת, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשים חמורים אלו".