מות אימו של חסן נסראללה, נהדיה ספי א-דין, עורר עניין סביב משפחתו. נסראללה הוא בן בכור, אחד מתשעה אחים: ארבעה בנים וחמש בנות. שמו של אביו עבד אל-כרים נסראללה. עם סיום ימי האבל על אימו נשא נסראללה נאום בו סיפר מעט על אימו ועל משפחתו, דבר שלא קורה כל יום. הוא סיפר כי אימו הייתה מוכרת כ"אום חסן"והייתה אישה שלא הרבתה לדבר ולא התערבה בעניינים של אחרים. לדבריו, היא "לא פגעה באף אחד, לא במילה ולא במעשה", משהו שלא ניתן להגיד על בנה.
הכל נשאר במשפחה : הטרור לשושלת נסראללה
(צילום: שמוליק דודפור)

אחד מאחיו של נסראללה, ג'האד אל-חסיני, הוא בכיר בתנועת "אמל" השיעית בלבנון. לפי פרסומים, גם פעיליה פרוסים מאז תחילת המלחמה לאורך הגבול עם ישראל, וגם היא ספגה הרוגים בחודשים האחרונים. זו הסיבה שאחרי מות האם נהדיה, עזרו פעילי חיזבאללה ו"אמל" יחדיו למשפחתו של נסראללה בקבלת המנחמים. בנאום אחרי ימי האבל אמר נסראללה: "אני רוצה להביע תודה לאחיי בהנהגת חיזבאללה ותנועת אמל, על שהגיעו מהשעות הראשונות להתאבל לצד האב (אביו של נסראללה) ועמדו במשך שעות לקבל מנחמים". לשני אחיו הנוספים של נסראללה קוראים ג'עפר ומחמד.
לנסראללה חמישה ילדים, ארבעה בנים ובת. בנו הבכור, האדי נסראללה, היה פעיל בשורות ארגון הטרור חיזבאללה ונהרג במבצע "נוף פראי" בשנת 1997. באותו הנאום אחרי מות אימו, סיפר נסראללה בקול חנוק כי האדי היה הנכד הראשון שלה וכי המוות שלו השפיע עליה מאוד. לפי פרסומים האדי התחתן באותה השנה שבה נהרג.
האדי הוא לא היחיד מבין בניו של נסראללה שבחר בדרך הטרור. גם בנו השני, מחמד ג'וואד חסן נסראללה, הוא פעיל מוכר בשורות הארגון ומחלקת המדינה האמריקנית אף הכריזה עליו בשנת 2018 כ"טרוריסט בינלאומי", עקב גיוס פעילים לפעילות טרור נגד ישראל ביהודה ושומרון. ג'וואד פעיל בשורות חיזבאללה וגם פעיל מאוד ברשתות החברתיות. על חייו האישיים אין הרבה פרסומים. לפני מספר שנים דווח כי הוא נשוי, מתגורר בדאחייה של ביירות ואב לארבעה ילדים.
בתו היחידה של נסראללה, זינב, עלתה לכותרות בימים האחרונים כאשר הגיעה לביקור אצל משפחתו של אבראהים ראיסי, נשיא איראן שנהרג בהתרסקות המסוק, כדי למסור תנחומים על מותו. לביקור היא הגיעה יחד עם בתו של עבאס מוסאווי, המנהיג הקודם של חיזבאללה, שחוסל ב-1992. לפי פרסומים זינב נשואה גם היא.
3 צפייה בגלריה
טור של ליאור בן ארי על משפחתו של חסן נסראללה
טור של ליאור בן ארי על משפחתו של חסן נסראללה
נסראללה ואחיו. "אמל" באה לעזור בקבלת המנחמים
בן נוסף של נסראללה הוא מחמד עלי. לפי פרסומים, הוא נשוי ואב לילדים, וגם הוא פעיל בחיזבאללה. שמו פורסם ברשתות בחודש במרץ האחרון, כאשר הופצה תמונה של נסראללה עם תינוק ונטען כי מדובר בבנו של עלי, כלומר בנכדו של מזכ"ל הארגון. הטענות הללו לא אומתו.
הבן האחרון והצעיר מבין האחים הוא מחמד מהדי, שבחודשים האחרונים זוכה לתשומת הלב התקשורתית הגדולה ביותר. מהדי החל למתג את עצמו כסמכות דתית ופתח ערוצים חדשים ברשתות החברתיות, גם ביוטיוב ובטלגרם. באחד הסרטונים הראשונים שהעלה לערוצים, לפני מספר חודשים, הסביר כי קהל היעד של הסרטונים שלו הוא הדור הצעיר וכי הוא "מתכנן לפרסם תוכן דתי ותרבותי, המתאים לסרטונים קצרים, בצורה תמציתית ופשוטה".
3 צפייה בגלריה
טור של ליאור בן ארי על משפחתו של חסן נסראללה
טור של ליאור בן ארי על משפחתו של חסן נסראללה
הבת זינב מנחמת באיראן על מות ראיסי
עולם הערבי ניסו להבין את משמעות הופעתו של מהדי ברשתות, בלבוש הזהה ללבוש של אביו. חלק טענו כי מדובר בהכשרת הקרקע להמשך וכי ייתכן ויחליף את נסראללה. אחרים טענו כי הדמיון בין השניים לא אומר שמהדי עתיד להחליפו, מה גם שמדובר בבן הקטן, ולכן הוא לא המועמד הראשון לרשת את אביו, וציינו כי בהנהגת חיזבאללה יש קודמים לו מבחינת התאמה. בימים האחרונים הופץ סרטון שלו ברשת, שצולם לפי הפרסומים הערביים בהלוויה של סבתו.