סוכנות הידיעות AP דיווחה הערב ששוטר במשטרת הפנטגון נדקר מחוץ למטה של מחלקת ההגנה האמריקנית, ובהמשך מת מפצעיו. במקביל דווח על חשוד שנורה על-ידי המשטרה ומת בזירה.
דקירת השוטר הייתה בתחנת אוטובוס שנמצאת בשערי הפנטגון, בשדרות ארלינגטון בווירג'יניה. הרקע לדקירת השוטר לא ברור, וטרם התקבל אישור שהחשוד שנהרג הוא מי שדקר את השוטר.
וודרו קוס, מפקד משטרת הפנטגון, דיווח הערב על כמה פצועים בחילופי אש שהיו בתחנת האוטובוס – אך סירב לומר אם היו הרוגים, ומה המניע לאירוע הירי. כמו כן הוא סירב לומר אם יש חשודים שנמצאים במעצר - אך ציין כי הרשויות לא מחפשות חשודים ושהאירוע הסתיים.
לפי מפקד משטרת הפנטגון חילופי האש מחוץ למטה החלו בעקבות תקיפה של שוטר, שהייתה ב-10:37 (שעון מקומי). אחרי שנשמעו יריות מחוץ לפנטגון הוטל עוצר במקום, שהוסר אחרי כשעה וחצי. בהודעת הפנטגון נמסר שהעוצר הוטל כתוצאה מ"פעילות משטרתית".
גם שעות אחרי שהאירוע מחוץ למטה הפנטגון הסתיים הנסיבות והרקע לחילופי האש לא פורסמו. בפנטגון בווירג'יניה, כמו בוושינגטון הבירה, נמצאים בכוננות גבוהה מחשש לאלימות ולמתקפות על בניינים פדרליים – במיוחד מאז ההסתערות של תומכי דונלד טראמפ על הקפיטול ב-6 בינואר.
ב-2010 שני שוטרים ממשטרת הפנטגון נפצעו קשה בעימות עם חמוש שפתח לעברם באש באזור הבידוק הביטחוני. השוטרים השיבו אש, והחמוש נפגע ומאוחר יותר מת מפצעיו.