2 צפייה בגלריה
מתקן בלונה פארק בתל אביב
מתקן בלונה פארק בתל אביב
מתקן "הכוכב" בלונה פארק בתל אביב
(צילום: EPA)
אימה בחופש הגדול: מתקן בלונה פארק בתל אביב נתקע אתמול (יום רביעי) בזמן שהיו עליו עשרות ילדים וילדות מבוהלים, שנתקעו בין שמיים וארץ במשך דקות ארוכות. לא היו נפגעים.
מתקן "הכוכב" שמתנשא לגובה של 72 מטרים ומסתובב בזווית חדה, נעצר לפתע כשהילדים שעלו עליו נתקעו בין שמים וארץ למשך דקות ארוכות כשהם צווחים ובוכים. מדובר במתקן שלא ניתן לעלות עליו בכל גיל בשל מגבלת גובה, אך עדיין מדובר בילדים ונוער שחשו חסרי אונים. אחרי זמן מה התקלה סודרה והילדים הורדו. כמו כן המתקן הושבת למספר שעות.
2 צפייה בגלריה
כביש ריק לונה פארק תל אביב סגור
כביש ריק לונה פארק תל אביב סגור
לונה פארק תל אביב
(צילום: AP)
מתקנים נתקעו: תקלה בלונה פארק ב-2018

אימא לילד שהיה על המתקן ברגעים המבעיתים סיפרה: "הבן שלי בן ה-11 נסע לשם באופן מאורגן ללא הורים, ולכן שמעתי על כך רק כשהוא שב הביתה. הוא סיפר שהוא היחיד שעלה מבין החברים שלו כי השאר פחדו, הייתה תקלה והם היו בגובה רב זמן מה. בגלל שלא היו להם טלפונים ניידים עימם, הוא לא ידע להעריך את הזמן המדויק אבל בוודאי שעבורו זה הרגיש ארוך במיוחד".
לדבריה, הוא היה נסער ומפוחד כשסיפר על כך. "זה משהו שלא אמור לקרות וזה מעלה שאלות בטיחותיות מאוד קשות. זה פחד מטורף וחבל שזה מה שילדים שנסעו ליום כיף חוו".
זו לא הפעם הראשונה שישנן תקלות במתקן הכוכב. לפני כשנתיים אחת מהנוסעות במתקן לא הייתה חגורה ועל אף הפצרותיהן של המדריכות שלה, המפעילה הפעילה את המתקן תוך שכולם סביב צורחים שיש ילדה שלא חגורה. חברתה שישבה צמוד אליה החזיקה אותה במהלך הנסיעה חזק ובנס המקרה לא נגמר באסון. בספטמבר 2018 נתקע המתקן באוויר למשך כמה דקות - יחד עם מתקנים נוספים בפארק - וגם אז נגמר המקרה ללא נפגעים.
מהנהלת לונה פארק תל אביב טרם נמסרה תגובה.