יממה לאחר החיפוש החריג בביתו, מפקד תחנת חדרה במשטרה, סגן-ניצב עמית פולק, זומן הבוקר (חמישי) לחקירה נוספת בפרשת החשד למעצר מפגינים ללא סמכות ובאלימות. במהלך החיפוש אמש הוחרם הטלפון הנייד של הקצין, שבסביבתו התרעמו על הגעת החוקרים בשעת ערב מאוחרת לביתו, מול ילדיו. גורמים במח"ש הבהירו שלא נותרה ברירה, מאחר שהוא התחמק לאורך כל היום, אך בסביבתו טוענים שעורך דינו לא קיבל שום שיחה בנושא. צפו בתיעוד שהגיע לידי ynet.
תיעוד: חוקרי מח"ש בביתו של פולק

בתיעוד נשמעת אשתו של פולק שואלת את אחד החוקרים: "למה לבית? השופט אמר לכם לבוא לבית, בשעות הערב, בפני כל הילדים והמשפחה?". החוקר השיב לה: "השופט אישר לנו על פי חוק להגיע. תכניסי את הילדים פנימה, אנחנו לא רוצים לעשות סצנה. לא נכנסנו הביתה עדיין". החוקר גם הסביר ש"אנחנו רוצים בסך הכול לתפוס את הטלפון", ושיש לו צו חיפוש גם לבית עצמו. האישה נשמעה פונה אליו: "מה אתה צריך לחפש לי גם בבית, עמית (פנייה לבעלה, מפקד התחנה - ל"ת) מה זה צו גם לבית?".
על-פי הודעת מח"ש מיום שני, סנ"צ פולק, יחד עם שוטרים נוספים, עצר כמה אזרחים שהציבו על גבי משאית מיצג בדמות דגם של טנק, וזאת לקראת הפגנה שאמורה הייתה להתקיים באותו ערב סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה. ממח"ש נמסר כי החשד הוא לעבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה, וכי החקירה נמשכת.
1 צפייה בגלריה
סנ"צ עמית פולק
סנ"צ עמית פולק
סנ"צ עמית פולק. בסביבתו טוענים: לא הייתה שום שיחה
(צילום: דוברות המשטרה )
בסביבתו של סנ"צ פולק, כאמור, הביעו תמיהה מדוע במח"ש בחרו לבצע את צו החיפוש והחרמת מכשירו הנייד דווקא בשעת ערב, כאשר ילדיו בביתו. גורמים המעורבים בחקירה ציינו כי במשך כל שעות היום ניסו "לחפש" את סנ"צ פולק אך זאת ללא הצלחה. למרות זאת, כאמור, בסביבת הקצין הבכיר טוענים כי למח"ש ידוע כי הוא מיוצג על ידי עו"ד עמית חדד, וזה לא קיבל אף שיחה או פנייה ממח"ש בנושא.
לאחר חקירתו הקודמת במשרדי מח"ש, סנ"צ פולק שוחרר בתנאים של איסור יצירת קשר עם המעורבים למשך 10 ימים. שוטרים נוספים צפויים למסור עדות בפרשה.
ביתו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה הפך למוקד הפגנות עוד בתקופת המחאה נגד המהפכה המשפטית. לאורך חודשים ארוכים הפגינו במקום מאות ולעיתים אלפי מפגינים, ונרשמו עימותים עם המשטרה. הטנק מקרטון שהוצב במחאה בקיסריה בזמן המעצרים שנחקרים כעת במח"ש, הוצג לראשונה בתקופת המחאה נגד הרפורמה המשפטית בהפגנות בקפלן. הוא הוצב על-ידי קבוצת "לוחמי כיפור" ונעשה בו שימוש במספר רב של הפגנות ומחאות בתל אביב ובנקודות אחרות בארץ.