המשטרה ממשיכה לחקור את מותו של הנער שלו אפללו בתל אביב, כשבינתיים מתנהל קרב גרפיטי בשכונת נווה עופר שבה התגורר. "חן תדבר, שלו רוצה את האמת", נכתב על קיר הבניין שבו מתגורר הנהג הדורס, חן זיו. מתחת לבית של חשוד אחר, ששמו נאסר בפרסום, רוססה כתובת עם שמו והכיתוב "אי אפשר להתחבא לנצח יא הומו".
5 צפייה בגלריה
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שליו אפללו
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שליו אפללו
מימין: חן זיו, הגרפיטי ושלו אפללו
5 צפייה בגלריה
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שליו אפללו
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שליו אפללו
הגרפיטי נגד החשוד
5 צפייה בגלריה
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שליו אפללו
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שליו אפללו
קרב הגרפיטי בשכונה שבו נרצח שלו אפללו
5 צפייה בגלריה
גרפיטי שרוסס מתחת לביתו של אחד החשודים
גרפיטי שרוסס מתחת לביתו של אחד החשודים
הכתובת שרוססה מתחת לביתו של חשוד אחר, בר שמאי
בבניין שבו מתגוררת משפחת אפללו רוססה גם כן כתובת עם מסר מאיים לאותו חשוד, שרומזת לנקמה בו מצד חבריו של המנוח. "*** מת! לא שכחנו כלום, הכל עניין של זמן!", נכתב.
אתמול פורסם ב-ynet לראשונה כי כתובת מאיימת רוססה גם מתחת לביתו של חשוד אחר, בר שמאי, שבה הוזהר משיתוף פעולה בחקירה: "יא שוטר! בר שמאי תיזהר". לפי גרסת שמאי, הוא ישן בזמן הנסיעה במכונית - והתעורר למשמע הפגיעה באפללו. לטענתו, מדובר היה בדריסה אקראית. הוא ונוסעי הרכב טענו שהזעיקו עזרה ועזבו לאחר שאנשי מד"א עזבו את הזירה.
אתמול: עימות בין משפחת הנרצח לחשודים בבית המשפט
(צילום: עידו ארז )

5 צפייה בגלריה
צילום: דנה קופל
צילום: דנה קופל
החשודים בבית המשפט, אתמול
(צילום: דנה קופל)
בית משפט השלום בת"א האריך אתמול בשישה ימים את מעצרו של זיו, החשוד המרכזי ברצח הנער שלו אפללו. לפי החשדות המיוחסים לו, זיו החליט להביא למותו של אפללו יחד עם ארבעה חשודים נוספים - ודרס אותו למוות בחודש ספטמבר האחרון, בעקבות סכסוך בין אחד החשודים הקטינים לאחותו התאומה של אפללו.
זיו לא משתף פעולה בחקירה ושומר כמעט לחלוטין על זכות השתיקה. באותו הלילה, זיו שנהג ברכב היה זה שהעניק עזרה ראשונה לאפללו, שמאוחר יותר נפטר מפצעיו. לחשוד אין עבר פלילי, והוא למד בפנימייה צבאית. בעקבות התאונה הוא נעצר לשבוע ימים וגיוסו נדחה, אך לאחר ששוחרר הוא התגייס לצבא וכעת נמצא בקורס בחיל האוויר.
עם פתיחת החקירה מחדש, הפעם בחשד לרצח מתוכנן - הוא נעצר שוב. השופטת אביטל אמסלם גלבוע קבעה אתמול כי על אף אי-שיתוף הפעולה בחקירתו, "קיים חשד סביר הקושר חשוד זה לביצוע העבירות המיוחסות לו".
בית המשפט האריך בדיון מאוחר יותר את מעצרו של לוריא בן דוד, גם הוא בן 19. לוריא, גר סמוך לזירה, אך לא נכח במקום בזמן הדריסה. לפי עורכת דינו, הוא "היה באותו ערב בבילוי, אך היה זה שרץ למשפחת המנוח וסיפר לה מה קרה". לפי המשטרה בן דוד עצמו מעורב גם ברצח, ובעיקר בשיבוש הליכי החקירה. הוא נעצר לראשונה אתמול, ולא נחקר קודם לכן. אחיו הקטן מעורב גם הוא בפרשה, כפי שאמרה בדיון עורכת דינו אליקה לוין.
עוד היא הוסיפה שהאח היה זה שמסר למשטרה את הצילומים מהמקום. היא מאשימה כי "המעצר שלו נועד אך ורק כאמצעי לחץ על אחיו הקטן". השופטת אמסלם גלבוע אמרה בהערת ביניים כי "יש דברים שבן דוד מספר מעצמו, על שמועות שהיו, דברים נוספים שהיו. יש כאן דברים נוספים שעולים שהוא מספר, אבל צריך לבדוק". גם נציג המשטרה אישר בדיון כי הוא משתף פעולה ואף "מסר גרסה עוד לפני שהתבקש להשיב על עניין כזה או אחר". השופטת אמרה בהחלטה כי "קיים חשד סביר הקושר אותו לביצוע העבירות", והוסיפה "בזהירות" כי "כלל החשדות רלוונטיים לעת הזו".