תיעוד הבריחה של הנאשמים לאחר השוד

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד נערה בת 18 תושבת הצפון, בוגרת תיכון העומדת בפני גיוס. לפי כתב האישום, הנערה ושני שותפיה הכינו "מבצעי עוקץ" רומנטיים לגברים כדי לשדוד אותם.
2 צפייה בגלריה
העוקץ הרומנטי בטבריה
העוקץ הרומנטי בטבריה
הגבר שנדד היה אמור לשלם כ-2,000 שקלים. דירת המסתור
ראשית החקירה בתלונה שהתקבלה במשטרה, מצד גבר תושב הצפון בשנות ה-60 לחייו שנשדד באלימות בטבריה. "מחקירת המתלונן עולה שהוא הכיר אישה באפליקציית הכרויות, והם קבעו להיפגש בטבריה. האיש הגיע עם כסף מזומן לנקודת המפגש, שם ריססו אותו בגז פלפל שני צעירים, בני 21-20 והחלו להכות אותו באלימות", תיאר פקד אלי אילו, ראש משרד החקירות בתחנת טבריה, את שיטת הפעולה של השלושה. לאחר שהוכה, הצעירים גנבו את תיקו האישי עם כספו, תליון וציוד אישי נוסף.
2 צפייה בגלריה
העוקץ הרומנטי בטבריה
העוקץ הרומנטי בטבריה
שוד מזוין, תקיפה, קשירת קשר לביצוע פשע. תיעוד הבריחה מהזירה
חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את מכשיר הסלולר דרכו בוצע הקשר עם הקורבן, ובהמשך אספו ראיות ממצלמות אבטחה - וכך הצליחו לשחזר את מסלולם של השלושה, שברחו רגלית ממקום השוד לדירת מסתור. השוטרים פשטו על הדירה, ומצאו בו את הציוד שנגנב מקורבן השוד. לפי חומרי החקירה, הקורבן היה אמור לשלם כ-2,000 שקלים עבור המפגש עם הצעירה. "עוד גילינו בחקירה כי הצעירה הייתה מעורבת בשיחות רבות עם גברים נוספים, ככל הנראה במטרה לבצע מעשים דומים", הוסיף פקד אילו.
אחד מהגורמים המעורבים בחקירה סיפר כי "מדובר בנערה צעירה נורמטיבית לחלוטין, שסיימה תיכון ונמצאת לפני גיוס". השלושה הואשמו בשוד מזוין בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה. הסנגור מטעם הסנגוריה הציבורית המייצג את הנערה מואשמת לא מסר תגובה לידיעה.
עו"ד יחיא דהאמשהעו"ד יחיא דהאמשהצילום: פיאד ספורי
עו"ד יחיא דהאמשה, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד משני הגברים הנאשמים, מסר: "כתב האישום הוגש רק היום. טרם קיבלנו את חומרי החקירה. מרשי מכחיש כל קשר לשוד הזה".