התיעוד שהעלו החשודים לרשת

בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול (שישי) בחמישה ימים את מעצרם של שמונה חשודים, תושבי מזרח העיר לאחר שפרסמו על פי החשד תיעוד משפיל בטיקטוק של גבר חרדי, תשוש נפש בתוך המרכז הרפואי הדסה עין כרם. בזמן ששופטת המעצרים צפתה בתיעוד אחד מהם צחק וצעק: "אעשה מה שבא לי".

1 צפייה בגלריה
קבוצת צעירים מתעדים את עצמם מתעללים בבחור חרדי בירושלים
קבוצת צעירים מתעדים את עצמם מתעללים בבחור חרדי בירושלים
מתוך התיעוד שהעלו החשודים
על פי ממצאי החקירה הראשונית, אחד מהמעורבים קושר עצמו למעשה. נציג המשטרה, רס"ב אבי סוטו, טען במהלך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם כי "האירוע חמור שבעתיים שהוא משודר, בטח בימים כאלו, על גלי הרשת יש פעולות חקירה רבות של מספר יחידות חקירה, המסוכנות גבוהה".
לדבריו, "בסיס המעשה הוא גזעני כאשר המשיבים הגיעו לבית החולים לבקר פצוע ובזמן שהותם בבית החולים הבחינו באדם יהודי, חסר ישע. הם התעללו בו, ביישו אותו ואילצו אותו לאכול מהרצפה ושידרו לייב בטיקטוק כאשר המון אנשים צפו בתיעוד בכל חלקי הארץ. חלקם הזמינו משטרה", סיכם.
שוטרים שהגיעו לבית החולים איתרו את החשודים ועצרו אותם אתמול בבוקר. מבדיקה ראשונית עלה כי הקורבן שהה במקום לצורך טיפול רפואי והחשודים הגיעו לבקר את חברם המאושפז שם, ככל הנראה לאחר שנפצע בהפרות הסדר שהתרחשו במזרח ירושלים לפני כמה ימים.
פורסם לראשונה: 20:03, 07.07.23