רסיסים מהירי הלילה על שדרות

בית בשדרות נפגע הלילה (בין חמישי לשישי) מירי מקלעים מרצועת עזה. לא היו נפגעים. ייתכן שמדובר בירי מקלעים שנועד לפגוע במטוסי חיל האוויר שתקפו הלילה מטרות של חמאס ברצועת עזה.
מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח כי בחצר בית בשדרות אותר פריט אמל"ח. חבלן משטרה הגיע למקום וטיפל בפריט אשר לפי החשד מקורו בירי שבוצע הלילה מכיוון הרצועה. אין נזק ואין נפגעים. אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 של משטרת ישראל על כל חפץ חשוד ולהשאיר את הטיפול בו בידי כוחות המשטרה המיומנים בכך".
1 צפייה בגלריה
רסיסים מהירי אמש על שדרות
רסיסים מהירי אמש על שדרות
סימני ירי המקלעים בבית בשדרות
תיעוד מתקיפת מטרות חמאס ברצועת עזה
(צילום: דובר צה"ל)

לאחר כמעט שלושה חודשים של שקט, ולראשונה מאז סיום מבצע "עלות השחר" באוגוסט, נשמעה אמש אזעקת צבע אדום בכמה יישובים במועצה האזורית אשכול. רקטה ששוגרה מעזה יורטה בהצלחה על-ידי מערכת כיפת ברזל. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בהמשך זוהו שלושה שיגורים כושלים שנפלו בשטח הרצועה.
בתגובה לירי לכיוון עוטף עזה, תקף כאמור הלילה חיל האוויר אתר צבאי תת-קרקעי במרכז הרצועה שמשמש מתחם פיתוח וייצור רקטות של חמאס.
"התקיפה תוביל לפגיעה בניסיונות ההתעצמות וההתחמשות הרקטיים של ארגון הטרור", אמרו בצה"ל, והבהירו כי "חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה - והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל".