בסוריה ובלבנון דיווחו הצהריים (יום ג') כי שני פעילי חיזבאללה חוסלו בתקיפת רכב בכביש דמשק-ביירות, סמוך לבירת סוריה. לפי סוכנות הידיעות "יוניוז" הלבנונית, אחד מהם הוא יאסר נימר קרנבש, לשעבר שומר ראש של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. בהמשך חיזבאללה אישר את מותו.
תיעוד זירת החיסול בכביש דמשק-ביירות

4 צפייה בגלריה
יאסר נימר קרנבש
יאסר נימר קרנבש
יאסר נימר קרנבש. "פעל בימים אלה בסוריה"
4 צפייה בגלריה
חסן נסראללה ואבו אל-פדל קרנבש
חסן נסראללה ואבו אל-פדל קרנבש
לצד נסראללה, בימים ששימש שומר ראש של מזכ"ל חיזבאללה
4 צפייה בגלריה
כטב"ם ישראלי תקף רכב בכביש ביירות-דמשק, באזור הבירה הסורית
כטב"ם ישראלי תקף רכב בכביש ביירות-דמשק, באזור הבירה הסורית
הרכב שהותקף בכביש דמשק-ביירות
גם לפי מקורות שסיפרו לרשת "אל-חדת'" הלבנונית, היעד לתקיפה היה אחד מהאנשים הקרובים לנסראללה. "הוא פעל בימים אלה בסוריה", הם סיפרו, והוסיפו כי "היעד בתקיפה היה אחראי להעברת כוח אדם ונשק לחיזבאללה מסוריה". לא צוין שם בוודאות אם מדובר בקרנבש, אך הערוץ דיווח כי זהות ההרוג השני לא ברורה עדיין. לפי דיווח לבנוני, קרנבש, שמכונה "אמין", היה מפקד מבצעים במרג' עיון לפני שנת 2000, והשתתף ב"קרב הגבורה" באל-רנדוריה ב-2006.
המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה היושב בלונדון, דיווח כי השניים חוסלו בתקיפת כטב"ם, באזור הכפרי של הבירה הסורית. עוד דווח כי הרכב שהותקף בכביש שמחבר בין שתי הבירות נשא לוחית רישוי לבנונית.
לפי "אל-חדת", באזור שבו הותקף הרכב בסוריה - ליד הבירה דמשק - פרוסים כוחות "משמר הרפובליקה" והדיוויזיה הרביעית של הצבא הסורי. בנוסף נכתב כי לפני התקיפה נצפו כטב"מים שחגים באזור.
בשבת חוסל מית'ם אל-עטאר, בכיר במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה, בכביש בעלבכ-אל-קאע שמרוחק כ-112 ק"מ מהגבול עם ישראל. לפי צה"ל, יעד התקיפה היה "מחבל שהיווה מוקד ידע משמעותי במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה".
התקשורת הלבנונית הגדירה את אל-עטאר כבכיר צבאי שעובד בתחום הטילים בארגון הטרור השיעי. חיזבאללה הודיע על מותו של אל-עטאר, המכונה האדי, מהעיירה שעת באזור אל-בקאע. אל-עטאר היה גם זמר חובב בחיי היום-יום שלו, ותועד שר בטקס אבלות שיעי המכונה לטמיה.
מצה"ל נמסר במוצאי שבת כי אל-עטאר "לקח חלק בתכנון והוצאה לפועל של מגוון פעולות טרור נגד מדינת ישראל. הוא רכש את הידע שלו בביקוריו באיראן וסייע בהתעצמות של חיזבאללה בנשק איראני. החיסול מהווה פגיעה נוספת ביכולות של מערך ההגנה האווירית של חיזבאללה. חיל האוויר ימשיך לפעול היכן שיידרש, לרבות בשמי לבנון, להסרת איום מתושבי מדינת ישראל ומימוש משימות צה"ל".