1 צפייה בגלריה
נער וגבר מהצפון הואשמו בביצוע שורת עבירות מין, בין היתר בילדות. אילוסטרציה
נער וגבר מהצפון הואשמו בביצוע שורת עבירות מין, בין היתר בילדות. אילוסטרציה
נער וגבר מהצפון הואשמו בביצוע שורת עבירות מין, בין היתר בילדות. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז חיפה הגישה אתמול (שני) לבית המשפט בעיר כתב אישום נגד תושב הצפון בן 43 בגין עבירות מין באחותו ובבתה. החקירה בנושא נחשפה השבוע ב-ynet. בתוך כך, כתב אישום הוגש נגד נער בן 17 תושב הצפון בגין עשרות מעשים מגונים בנשים, נערות וילדות. לפי האישום, הנער ביצע את המעשים בין היתר בזמן שהתנדב במקום ציבורי.
האישום נגד הגבר הוגש על ידי עו"ד עינב איטסקו גולד, ולפיו הוא ביצע מעשים מגונים באחותו הצעירה ממנו בכמה שנים, מאז שהייתה בת 10 ועד גיל 14. בין היתר, נהג לגעת באיבריה המוצנעים של אחותו ולהתבונן בה דרך חלון חדר המקלחת בעת שהיתה מתרחצת. עוד צוין באישום כי לפני כחמש שנים, הוא ביצע באחותו מעשה מגונה נוסף בזמן שהייתה כבר בשנות ה-30 לחייה.
בנוסף למעשים נגד האחות, הגבר מואשם גם בכך שאנס את אחייניתו וביצע בה מעשים מגונים ומעשי סדום מאז שהייתה בת 10 ועד לגיל 12. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים כנגדו.
באישום נגד הנער, שהוגש על ידי עו"ד מונא מנסור, נכתב כי במסגרת התנדבותו של הנער, הוא נהג לצלם באמצעות הטלפון הנייד שלו איברים מוצנעים של נשים, ילדות ונערות, וזאת ללא הסכמתן. בנוסף, נהג הנאשם לתעד נשים ללא ידיעתן בבית הספר שבו למד ובמקומות אחרים, תוך שהוא חושף את איבר מינו ומתעד זאת.
עוד צוין באישום כי הנער נהג לבצע מעשים מגונים בילדות ובנערות בפניהן, ואף תיעד את גופן של ילדות ונערות עימן קיים קשרי חברות. נגד הנער הוגשו עשרים סעיפי אישום בעבירות של מעשים מגונים בנסיבות אינוס, מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות.