המשטרה באינדיאנה, ארה"ב, ביקשה הלילה (בין רביעי לחמישי) עזרה מהציבור במצוד שהיא עורכת אחרי אמו של ילד בן חמש, שגופתו הוטמנה בתוך מזוודה שנמצאה על ידי מלקט פטריות ביער לפני כחצי שנה. במסיבת עיתונאים שערכו החוקרים הם חשפו את זהותו של הילד, שעד עתה לא הייתה ידועה: קיירו אמאר ג'ורדן, במקור מהעיר אטלנטה בג'ורג'יה. אמו, דואן אנדרסון בת ה-37, חשודה בעבירות של רצח, הזנחה ושיבוש חקירה, ולפי הדיווחים פרסמה בעבר שלל פוסטים ברשתות החברתיות שבהם טענה כי שד השתלט על בנה. אישה נוספת שהקשר שלה למשפחה לא ברור לפי שעה נעצרה בשבוע שעבר בקליפורניה – שם לפי החשד הסתתרה גם האם אנדרסון.
3 צפייה בגלריה
דואן אנדרסון אנדרסון אם ב ארה"ב מ ג'ורג'יה שחשודה ברצח בנה קיירו ג'ורדן
דואן אנדרסון אנדרסון אם ב ארה"ב מ ג'ורג'יה שחשודה ברצח בנה קיירו ג'ורדן
דואן אנדרסון, האם החשודה ברצח, והמזוודה שבה אותרה גופת בנה בן ה-5
חקירת הפרשה החלה ב-16 אפריל, אז אותרה גופתו של קיירו על ידי מלקט פטריות באזור מיוער במחוז וושינגטון באינדיאנה. הוא הבחין במזוודה הצבעונית שהוטמנה לא הרחק מהכביש, ובשל חשד שהתעורר בו החליט לפתוח אותה – וגילה שם את הגופה שהייתה עטופה לפי המשטרה בשקיות זבל שחורות. במסיבת העיתונאים הלילה חשפה המשטרה כי על הגופה לא היו פציעות משמעותיות, ולדבריה הילד מת לא יותר משבוע לפני שהוטמן בתוך המזוודה. קצין המשטרה קרי הולס אמר כי החשד הוא שהילד מת מ"חוסר איזון אלקטרוליטי", שנגרם בשל דלקת במערכת העיכול שמביאה להקאות ולשלשולים. הילד נטמן בחודש יוני כשזהותו עדיין לא ידועה, ותואר אז במהלך טקס הלוויה כ"מלאך שאינו ידוע".
לפי הדיווחים בתקשורת האמריקנית על שקיות הזבל שבהן נעטפה הגופה מצאו החוקרים טביעות אצבע של האם וכן של האישה הנוספת שחשודה בפרשה, דון קולמן בת ה-40, במקור מלואיזיאנה, שנעצרה בשבוע שעבר באזור סן פרנסיסקו. היא לא חשודה ברצח, אלא בעבירות של הזנחת חסר ישע שגרמה למוות ושיבוש חקירה. קצין המשטרה הולס אמר במסיבת העיתונאים כי האם, אנדרסון, עדיין חופשייה וכי מאז רצח בנה היא עברה לפי החשד בין כמה וכמה מקומות, מיוסטון בטקסס ועד סן פרנסיסקו. המקום האחרון שבו ידוע כי שהתה היה באזור לוס אנג'לס. "תעזרו לנו למצוא אותה, בשביל קיירו, כדי שיוכל להיעשות עבורו צדק", אמר.
לא רק טביעות האצבע תרמו לחשד נגד האם והאישה הנוספת: לפי הדיווחים החוקרים הצליחו לקבוע כי הטלפונים הניידים של שתי הנשים שידרו ממש מאותו אזור שבו נמצאה המזוודה ב-14 באפריל, יומיים לפני שאותרה על ידי מלקט הפטריות. צילומי אבטחה מהאזור הראו כי באותו זמן נסע באזור רכב, ככל נראה של השתיים. המזוודה עצמה, כך לפי מסמכים שהגישו החוקרים לבית המשפט, תועדה בצילומים שפרסמה בעבר האם ברשתות החברתיות.
3 צפייה בגלריה
קיירו ג'ורדן מג'ורג'יה ארה"ב שנרצח לפי החשד על ידי אמו דג'אונה אנדרסון
קיירו ג'ורדן מג'ורג'יה ארה"ב שנרצח לפי החשד על ידי אמו דג'אונה אנדרסון
קיירו ג'ורדן. אמו האמינה שהוא אחוז דיבוק וזקוק ל"גירוש שדים"
בפוסטים שהעלתה מסוף השנה שעברה ועד אפריל, כך לפי אותם מסמכים, היא דיברה שוב ושוב על כך שבנה אחוז דיבוק, וכי הוא צריך לעבור "גירוש שדים". בפוסטים כתבה בין היתר על כשפים שונים שביצעה לכאורה, ובינואר השנה כתבה כי היא "משתמשת בדם שלי" עבור טקס כלשהו. בפוסט מ-19 בפברואר היא כתבה כי היא הגבירה את ה"תדר" שלה כדי לרפא אנשים אחרים ואת אבות אבותיה, וטענה בו כי בתוך בנה יש "כוח דמוני רב עוצמה". במרץ העלתה פוסט שבו הזכירה "ספר על חיים עם ילד דמוני".
בפוסט נוסף מ-15 במרץ היא כתבה: "תפסיקו להיתקע על כלי קיבול בעולם הזה. אתם נתקעים על מה הגיל של הגוף, אם זה מבוגר או ילד וכו'. אתם אפילו לא יודעים שזה שד מבוגר לחלוטין בגוף של ילד שאומר לך מה לעשות בגלל שאתה לא בחרת בנשמה שלך. כדאי שתתחילו להסתכל עם העין השלישית". על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, שלושה ימים לפני שפרסמה את הפוסט הזה אנדרסון ניסתה להימלט משוטרים במרדף שנמשך עשרות ק"מ, כשברכבה היו בנה הקטן והאישה הנוספת, קולמן. לא ברור לפי הדיווחים מדוע התנהל אותו מרדף, בדרום קרוליינה, אבל אנדרסון נעצרה ושוחררה תוך זמן קצר.
3 צפייה בגלריה
דון קולמן אישה נוספת שחשדוה במעורבות ברצח הילד קיירו ג'ורדן שגופתו אותה במזוודה ב אינדיאנה ארה"ב
דון קולמן אישה נוספת שחשדוה במעורבות ברצח הילד קיירו ג'ורדן שגופתו אותה במזוודה ב אינדיאנה ארה"ב
דון קולמן, האישה הנוספת שחשודה בפרשה וכתבה גם היא פוסטים מוזרים ומופרכים בסוגיות על-טבעיות
היא נעצרה ונכלאה פעם נוספת בסוף מרץ, אחרי שהואשמה בגניבה מחנות בקניון. היא שוחררה ב-11 במרץ, ועד אז האישה השנייה קולמן כתבה דרך החשבון שלה פוסטים מוזרים נוספים על עניינים על-טבעיים. כאשר אנדרסון שוחררה היא מיהרה לחזור לכתוב בעצמה בחשבונות שלה, ויום למחרת השחרור כתבה לכומר כלשהו בטוויטר: "אני צריכה לדבר איתך בדחיפות. שרדתי מתקפות קטלניות מבן החמש שלי לאורך חמש השנים שבהן הוא חי. הצלחתי להחליש את כוחו בעזרת הדם שלנו. יש לו (ככל הנראה כוונתה ל"שד") שם אמיתי והוא בן 100 שנה. אני צריכה עזרה". לא ברור אם היא קיבלה תשובה מהכומר שאליו פנתה, וכלי תקשורת מקומיים שניסו לבדוק את החשבון שלה בטוויטר גילו כי הוא נמחק.