בני משפחתו של קצין צה"ל, שנפצע קשה בשבת בפיגוע בעיר דוד, מבקשים מהציבור להגיע לתפילת רבים לרפואת בנם, סגן נ' חיים בן אירית חיה. התפילה תתקיים ברחבת הכותל המערבי במוצאי שבת הקרובה בשעה 22:00.
1 צפייה בגלריה
סגן נ' הקצין שנטרל את המחבל בפיגוע בעיר דוד
סגן נ' הקצין שנטרל את המחבל בפיגוע בעיר דוד
סגן נ', הקצין שנטרל את המחבל בפיגוע בעיר דוד
בהודעת המשפחה נכתב כי "התפילה תתקיים בהשתתפות רבנים ותלמידי חכמים". המשפחה סיימה את קריאתה לציבור בפסוק: "אבינו מלכנו פתח שערי שמיים לתפילתנו, בבקשה עשו מאמץ להגיע". יש לציין כי צה"ל אוסר לפרסם את שמו של הקצין.
הערב הגיע רבה של ירושלים והראשון לציון הגאון, הרב שלמה משה עמאר, לבקר את סגן נ'. הרב עמאר פגש את בני המשפחה שלא משים ממיטתו של בנם. הם ליוו אותו עד בסמוך למיטת בנם. הרב התפלל בשברון לב ובדמעות לרפואתו של החייל. הרב קרא פרקי תהילים, חיזק ועודד את המשפחה והתפלל עימם תפילת ערבית. מנכ"ל בית החולים שערי צדק, פרופ' עופר מרין, פגש את הרב במחלקה ועדכן על מצבו של החייל הפצוע. הרב עמאר בירך ש"בזכות החסדים והצלת הנפשות שלו ע"י מסירות נפש ממש, הוא יתרפא ויתחזק ויחזור לאיתנו בע"ה".
תיעוד הפיגוע בעיר דוד

בית החולים שערי צדק בירושלים עדכן ביום שלישי האחרון על החמרה במצבו של הקצין, שנטרל את המחבל בן ה-13 שביצע פיגוע ירי בעיר דוד במהלך השבת האחרונה. מצבו של נ', מפקד צוות בגדוד 202, מוגדר קשה ויציב, והוא מורדם ומונשם.
אביו של נ' נפצע באורח בינוני בפיגוע, אך מאז חל שיפור במצבו, והוא אף שוחרר מבית החולים. בצה"ל שיבחו את תגובת הקצין בפיגוע ש"פעל בקור רוח, חתר למגע, ירה ופגע במחבל, ופונה רק לאחר מכן לבית החולים".
סגן אלוף אלמוג רותם, מפקד גדוד "צפע" 202 בצנחנים, הפיץ בסוף השבוע איגרת לחייליו ובה כתב: "סגן נ' פעל בחדות ובמקצועיות, ובגבורתו מנע פיגוע קשה יותר. הוא פעל כמצופה ממנו וברוח הגדוד - חתירה למגע עד לנטרול האויב, ובגופו הגן על סביבתו תוך כדי שהוא פצוע". את המכתב חתם מפקד הגדוד באיחולי החלמה מהירה לקצין: "אנשי הגדוד יהיו לצד מיטתו בכל עת. הוא הראה לכולנו הלכה למעשה את המשמעות לכך שאנחנו צנחנים גם בבית. לצד איחולי ההחלמה, נמשיך בעשייה מבצעית ובאימונים משמעותיים לכל תרחיש אליו נדרש".