יחידת הסיור 3600 של חיל ההנדסה פוצצה בית ספר בשכונת שג'אעיה בעזה, שבו אותרו תשתיות טרור ובהן גם פירי מנהרות ששימשו את מחבלי חמאס. בנוסף נמצאו אמצעי לחימה ומטעני חבלה.
סרטון שצולם מכמה זוויות תיעד את השמדת בית הספר בשכונה העזתית, ומי שהכריז על הפיצוץ הוא לא אחר מאשר הזמר עידן עמדי, לוחם ביחידת הסיור 3600 שגויס למילואים. עמדי אמר בסרטון: "בעוד כקטנה נפוצץ את האיתור, בית הספר, בו מצאו כוחותינו אמצעי לחימה, זירות מטענים ופירי מנהרות. יידע עם ישראל ויידעו כל אומות העולם שאלו הם אויבינו וככה הם מחנכים את ילדיהם. התשובה שלנו לאויבים שלנו היא אחת, כמאמר חג החנוכה - באנו חושך לגרש".
בקולו של עידן עמדי: תיעוד מהפיצוץ

1 צפייה בגלריה
הרמטכ"ל הרצי הלוי פגש את עידן עמדי
הרמטכ"ל הרצי הלוי פגש את עידן עמדי
עמדי עם הרמטכ"ל
הכותרת
המחיר של איסור כניסת פועלים פלסטינים לישראל
18:26
שלשום נהרגו תשעה לוחמי גולני ו-669 בקרב מול מחבלים בשג'אעיה. מתחקיר ראשוני של הקרב עולה כי כוח של חטיבת גולני טיהר בשעת ערב מבנים חשודים באזור צפוף מאוד בקסבה של השכונה. בזמן הפעילות נפתחה אש לעבר הלוחמים, שניהלו קרב קצר שבמהלכו הופעל לעברם גם מטען חבלה שגרם לניתוק בין הכוחות ולפגיעה ראשונה בחיילים. על אף התקרית הקשה, בצבא אמרו שמדובר בקרבות הדמדומים של שג'אעיה, מאחר שרוב מתחמי הלחימה כבר ריקים ממחבלים.
בזמן שלוחמי גולני מטהרים ממחבלים את הקסבה בלב שכונת שג'עאיה, לוחמי צוות הקרב החטיבתי המשולב של כפיר משלימים את טיהור החלק הדרום מזרחי של השכונה העזתית - הנושק לגבול עם ישראל וצופה על הקיבוצים נחל עוז וכפר עזה, ועל חלק מהעיר אופקים.