בני הזוג דומנוביץ' מדברים

שיפור נוסף חל היום (חמישי) במצבם של בני משפחת דומנוביץ', שנפגעו בתאונת הדרכים ביום העצמאות ומאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אב המשפחה אליה, שנפצע קשה מאוד, התעורר ומתקשר עם סביבתו. הוא יצא מכלל סכנה ויועבר בקרוב למחלקה האורתופדית, להמשך טיפול בפציעת עמוד השדרה והגפיים עמה הוא מתמודד.
2 צפייה בגלריה
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
בני הזוג דומנוביץ' ובנם התינוק מעין שנהרג
(באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
יאנה בלום, הנהגת החשודה בתאונת הדרכים בכביש 40
יאנה בלום, הנהגת החשודה בתאונת הדרכים בכביש 40
הנהגת יאנה בלום וזירת התאונה
(צילום: חיים הורנשטיין, מתוך אינסטגרם)
אילה, אשתו של אליה שנפצעה בינוני ונמצאת בשיקום בבית החולים, הגיעה אליו אתמול למחלקה לטיפול נמרץ ובישרה לו שבנם הקטן, מעין דוד, נהרג בתאונה, בנוכחות בני המשפחה הקרובה, הצוות הרפואי ועובדת סוציאלית מבית החולים סורוקה. "את העצב, הבכי והכאב על האובדן, ליוותה נחמה קטנה עבור האב על כך שהלב של מעין יציל שני תינוקות אחרים", נמסר מהמשפחה.
בנם הבכור של בני הזוג, אורי בן ה-8 שנפגע בתאונה באורח קשה מאוד עם פגיעת ראש, התעורר גם הוא מההרדמה ומתחיל צעדים ראשונים של שיקום. הוא מזהה את סביבתו, ואתמול אף רשם את שמו בטאבלט. היום צייר ציור לאביו, ואף הוציא מילים ספורות.
בסרטון מיוחד שצולם הערב במחלקה לטיפול נמרץ בסורוקה (בפתח הכתבה) ביקשו אליה ואילה להודות לעם ישראל על החיבוק והתמיכה בשעתם הקשה. "עם ישראל היקר, ברוך השם השבוע התעוררתי ושמחתי לגלות את החיבוק הענק שקיבלתי מכם. בכל הדברים: בתפילות, בהפרשת חלה, במעשים טובים, בלימוד תורה. תודה רבה מכל הלב, אני באמת באמת מתרגש מזה״, אמר אליה, האב. "תודה רבה כמובן גם לצוות הרפואי של בית החולים סורוקה שנתן את הלב ואת הנשמה והצליח להוציא אותי מהמצב שהייתי בו. עכשיו אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום".
הקריאה שהתקבלה במד"א לאחר התאונה
(צילום: חיים הורנשטיין )

הנהגת שפגעה ברכב המשפחה, יאנה בלום (25), חשודה שנהגה בכביש 40 תחת השפעת אלכוהול וסמים. היא עצמה נפצעה קשה בתאונה, ומכחישה את החשדות נגדה. לפי החשד בלום סטתה מנתיבה ופגעה חזיתית ברכב שבו נסעה המשפחה. לפי עדויות בתיק נהג רכב הבחין בנהיגתה המסוכנת, התקשר למוקד 100 ודיווח להם עליה. בזמן שהיה עם המוקד על הקו אירעה התאונה - והוא ביקש מהם להזעיק את כוחות ההצלה.