תיעוד: פשיטת המשטרה על ביתו של אחד החשודים באשדוד
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה בנתב"ג את איסמעיל ג'רושי, ראש ארגון פשיעה מוכר ממרכז הארץ המשתייך למשפחת הפשע ג'רושי, כשהוא בדרכו לצאת מהארץ. על פי החשד, ג'רושי היה מעורב בפרשת סחיטה של קבלן תושב הדרום במיליוני שקלים במשך כמה שנים. חוץ מג'רושי, נעצרו שבעה חשודים נוספים בפרשה.
המשטרה ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה נגד הארגון של ג'רושי. במהלך פעילות סמויה, הבחינו השוטרים בניסיון סחיטה נוסף כלפי הקורבן על ידי ארבעה חשודים, שלקחו אותו מביתו לאזור התעשייה סמוך לאשדוד במטרה לסחוט ממנו כסף תוך תקיפה ואיומים. בשלב זה, עצרה המשטרה את הארבעה כדי להגן על הקורבן.
1 צפייה בגלריה
הכסף שנתפס בביתו של אחד החשודים באשדוד
הכסף שנתפס בביתו של אחד החשודים באשדוד
הכסף שנתפס בביתו של אחד החשודים באשדוד
(צילום: דוברות המשטרה)
אתמול נעצר באשדוד אחד החשודים, תושב העיר. בחיפוש שנערך בביתו, נתפס כסף מזומן ומטבע זר בסכום של כ-100 אלף שקלים, שלפי החשד מקורם בעבירות סחיטה. עוד נתפסו רכב ואקדח "אייר סופט", שלפי החשד מוחזק בניגוד לחוק.
השמונה, תושבי המרכז והדרום בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, חשודים בעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, תקיפה חמורה ועבירות נוספות. מעצרם של שבעה מהחשודים כבר הוארך בבית המשפט, והיום יובא החשוד שנעצר אתמול באשדוד לדיון בהארכת מעצרו.
מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני, מסר כי "עבירות סחיטה באיומים הן מהחמורות, והן נמצאות בראש סדר העדיפויות של המחוז הדרומי ומרחב לכיש, וזאת לאור השפעתן הישירה על ביטחונם האישי והכלכלי של האזרחים הנורמטיביים. הצלחנו לאסוף את הראיות הנדרשות תוך מעצר החשודים על חם בזמן עבירות הסחיטה והתקיפה, ונפעל נגדם בכל האמצעים בכדי להביא אותם לדין".