דניאל רפפורט (20), עולה חדש מברזיל המתגורר בביתר עילית, נסע אמש (יום שלישי) בקו 139 של חברת קווים לכיוון בני ברק, ולטענתו הותקף על ידי נהג האוטובוס. "האוטובוס היה אמור לעצור במחלף מסובים, צלצלתי בפעמון והוא לא עצר", סיפר רפפורט, "כשהאוטובוס הגיע לתחנת בר אילן והשלט של ה'עצור' עדיין פעל מתחנת מסובים, הנהג עצר ואמר 'אני לא ממשיך עד שמי שעשה את זה יגיד'. אמרתי שזה אני, הוא זרק עליי קפה חם והתחיל לקלל אותי. הוא אמר 'תבקש סליחה או שלא אשחרר אותך'".
תיעוד התקיפה באוטובוס

לפי טענה אחרת, רפפורט עצמו צלצל כמה וכמה פעמים בפעמון, התגרה בנהג ואף קילל אותו. לטענתו, לאחר שהנהג זרק עליו את כוס הקפה החם, רפפורט דחף אותו. בתגובה לכך, אמר רפפורט, הנהג עלה מעליו, הרביץ לו ודרש שהוא "יבקש סליחה מאללה".
רפפורט סיפר: "אני 1.90 והוא היה יותר גבוה והרבה יותר חזק ממני. הייתי מלא דם, חשבתי שאני עומד למות. אמרתי לו שאני לא מבקש סליחה (מאללה, כפי שרפפורט טען שהנהג דרש ממנו – ד"ר) כי אני יהודי דתי ואני מעדיף למות מאשר לעבוד עבודה זרה או להשתעבד לאל אחר. הוא ניסה לחנוק אותי, ואחרי שהוא פתח את הדלתות כולם ברחו. לקחתי את הדברים שלי ועליתי על האמבולנס. גם כשהייתי על האמבולנס הוא ניסה לתקוף אותי".
1 צפייה בגלריה
 הנהג התוקף מחברת קווים
 הנהג התוקף מחברת קווים
הנהג התוקף לכאורה מחברת קווים
הוא ציין: "אני חושב שהוא רק רצה תירוץ כדי להרביץ למישהו. זה היה בערב יום ירושלים, אוטובוס מלא חרדים, הוא שונא אותנו. אני רק הייתי הקורבן, לפחות אני מתאמן קצת... אם זה היה מישהו אחר זה היה יותר גרוע".
לאחר שהשתחרר מבית החולים אסף הרופא בסביבות השעה אחת לפנות בוקר, פנה רפפורט לתחנת המשטרה בכפר סבא והגיש תלונה נגד הנהג.
מחברת קווים נמסר: "החברה רואה את המקרה בחומרה רבה מאוד ומוקיעה מקרי אלימות יהיו הנסיבות אשר יהיו. הנהג המעורב יזומן לשימוע לפני פיטורים בנסיבות חמורות".
מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במטרה להגיע לחקר האמת תוך איתור החשוד".