ישראלים מחדרה והסביבה דיווחו הערב (שלישי) על שתי רעידת אדמה שהורגשו באזור. בשיחה עם ynet הם סיפרו על החוויה המפתיעה.
1 צפייה בגלריה
תחנת הכוח אורות רבין בחדרה
תחנת הכוח אורות רבין בחדרה
"רעש סיסמי בגובה 3.7 בסולם ריכטר". חדרה
(צילום: שרון צור)
תושבת אור עקיבא שהרגישה את הרעידה, סיפרה בשיחה עם ynet ו"ידיעות אחרונות" כי "רעידת האדמה לא הייתה מאוד חזקה. ישבתי על כיסא מול המחשב ועבדתי. פתאום הכיסא התחיל לרעוד, והתמיכה שלו זזה יחד איתי. בהתחלה נבהלתי, כי לא הבנתי מה קורה, אבל מיד התאוששתי". לדבריה, "בבניין יש הרבה דיירים, ואחרי שכל אחד סיפר על החוויה שלו ואיפה זה תפס אותו - הבנתי שאני לא מדמיינת. אני במתח גדול בימים אלה, כי כל רגע עלולה להיות מתקפה, ולא הייתי מודעת לכך שעלולה להתרחש גם רעידת אדמה".
מאיה מכרכור סיפרה גם היא ל-ynet על ההפתעה שפקדה אותה. "הייתי באמצע להרדים את הילד שלי, ולפתע המיטה התחילה לזוז. קפצתי ממנה בבהלה, אבל ישר הבנתי שמדובר ברעידת אדמה".
עמית מאזור אור עקיבא הוסיף: "הייתי עם אשתי בבית. ישבנו עם המחשבים בפינת האוכל ופתאום הרגשנו שהכל זז. ישר הסתכלתי למנורות שתלויות מהתקרה וראיתי אותן זזות. הילדים ישנו בחדר, אז רצנו לשם לכל מקרה שלא יבוא. אנחנו גרים בקומה גבוהה יחסית אז זה יותר מורגש אצלנו. השכנים בבניין ובסביבה הרגישו גם הם את הרעש".
במכון הגיאולוגי עדכנו כי "בשעה 20:27 התרחש אירוע ססמי באזור הים, מול חדרה, בעוצמה של 3.7 בסולם ריכטר. כחצי שעה מאוחר יותר, בשעה 20:54, הורגש אירוע נוסף באזור - בעוצמה זהה".