תיעוד: השוד הדרמטי בכביש 1

שוד רכב דרמטי בכביש המהיר בין ירושלים לתל אביב: אמש (יום א') התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרח כי בעת שנסע ברכבו בכביש 1 סמוך למחלף חב"ד, חסם את דרכו רכב ומתוכו יצאו ארבעה חשודים. אלו לדבריו הוציאו אותו בכוח, הכו אותו, שדדו את הרכב, כמעט דרסו אותו - ונמלטו.
ניידות שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר הרכב הנמלט וכעבור זמן מה הוא אותר ונעצר על ידי שוטרים באזור מחלף גלילות. שני חשודים שהיו ברכב, בני 50 ו-45, נעצרו לחקירה. בחיפוש ברכבם אותר אקדח דמה. במהלך היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.
3 צפייה בגלריה
צפו: ארבעה חשודים הכו אזרח, שדדו את רכבו ונמלטו
צפו: ארבעה חשודים הכו אזרח, שדדו את רכבו ונמלטו
תיעוד מרגעי השוד הדרמטי בכביש 1
מחקירה ראשונית עלה כי המעורבים בפרשה מסוכסכים על רקע כספי. שני החשודים שנלכדו עצרו, כאמור, באמצע הכביש את הרכב - שהיה מקושט כרכב של חתן וכלה, הוציאו מתוכו את הנהג עימו הם מצויים בסכסוך, הכו אותו - ונמלטו יחד עם הרכב.
עורך הדין שי לוי, המייצג את אחד החשודים, מסר כי "לא מדובר בחטיפת רכב או שוד מזוין כפי שטוענת המשטרה, אלא בבעלים החוקי של הרכב שמבקש לקבל אותו מידיו של נוכל אשר תכנן 'לעקוץ' את החשוד המרכזי שאותו אני מייצג".
עו"ד שי לויעו"ד שי לויצילום: אביהו שפירא
לדבריו של עורך הדין, בידיו "ראיות חותכות והקלטות אשר מלמדות שהאדם הטוען שרוצים לחטוף אותו ולשדוד את רכבו תכנן להעביר בעלות על הקדילק לימוזינה - ללא ששילם תמורה כספית עבורה".
"החשודים שאותם אני מייצג הם הקורבנות - ולא ההפך", טען. "נדמה לי, כשזהות הנתקף תהיה ידועה למערכת אכיפת החוק ועל רב מעלליו הפליליים - לא יוותר ספק בדבר חפותם של מרשיי.