שהד עאסלה (19) נהרג הערב (שני) בתאונת דרכים בכביש 804, בין היישובים לוטם וסלמה שבגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מד"א חילצו אותו מהרכב שבו נלכד כשהוא במצב אנוש, אך זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 22:07 במרחב אשר. החובש ענאן בדארנה ממד"א אמר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הנהג באחת המכוניות נלכד במושב הקדמי כשהוא מחוסר הכרה ושלושה פצועים נוספים התהלכו בזירה. חילצנו את הפצוע, התחלנו בפעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש". בדארנה הוסיף כי שלושת הפצועים הנוספים טופלו בזירת התאונה ופונו באמבולנסים כשמצבם יציב.
3 צפייה בגלריה
שהד עאסלה
שהד עאסלה
שהד עאסלה
3 צפייה בגלריה
ח'דר מלחם
ח'דר מלחם
חאדר מלחם
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה במנהרת אבטין
זירת התאונה במנהרת אבטין
זירת התאונה במנהרת אבטין
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מוקדם יותר היום נהרג חאדר מלחם בהתנגשות בתוך קיר מנהרת אבטין שבכביש 6. צוות מד"א שהועזק למקום ביצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. כתוצאה מהתאונה נחסם מחלף העמקים בכביש 6, וכך גם כביש 762 למשך כשלוש שעות.
הפרמדיקיות יוליה מלמוד ושרלוט קוסטי ממד"א סיפרו כי "כשהגענו למקום התאונה ראינו את הרכב מעוך בחלקו הקדמי לאחר שהתנגש בקיר המנהרה. בתוך הרכב נלכד הגבר כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית. חילצנו אותו במהירות מהרכב וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".