הניצחון האמיתי, כמעט שנה אחרי היום הנורא מכל: דורון כץ אשר, שנחטפה עם בנותיה הקטנות לרצועת עזה ב-7 באוקטובר ושוחררה איתן אחרי 49 ימים בשבי חמאס, פרסמה אתמול (שבת) בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלה כי היא בהיריון.
"להביא חיים לעולם שנה אחרי שכמעט איבדתי את חיי בעצמי זו המתנה הכי גדולה שיכולנו לבקש לשנה החדשה", כתבה בפוסט, שמתפרסם כאן באישורה. "קרן האור שלי בחשכה".
1 צפייה בגלריה
דורון כץ שהשתחררה משבי חמאס מבשרת על היריון
דורון כץ שהשתחררה משבי חמאס מבשרת על היריון
הפוסט המרגש של דורון כץ אשר
כץ אשר (34), רואת חשבון מהיישוב גנות הדר שבשרון, נחטפה מבית אמה בקיבוץ ניר עוז עם בנותיה רז (5) ואביב (3). אמה אפרת נהרגה ביום הטבח, ככל הנראה מירי מסוק קרב של חיל האוויר. אחיה רביד כץ נרצח על-ידי מחבלי חמאס וגופתו נחטפה לעזה. בן הזוג של האם, גדי מוזס, נחטף ועדיין מוחזק ברצועה.
לפני יותר משלושה חודשים פרסמה כץ אשר פוסט בקבוצת הפייסבוק "מאמאצחיק", ובו סיפרה – לרוב באופן משעשע אבל לא רק – על שעבר עליה מאז שחזרה לארץ במסגרת עסקת החטופים ב-24 בנובמבר.
"אז איך זה לחזור מהשבי עם שתי הבנות הקטנות שלי, אתן שואלות?", התחילה את הפוסט, שפורסם באישורה, ובאחד הקטעים כתבה: "זה שיוני אומר 'כן' לכל מה שאני רוצה, ואפילו מבצע מיד. זה שיוני הסכים לעוד ילד, או אפילו לכמה! כמה שאני רוצה".
פורסם לראשונה: 22:39, 05.10.24