פרשה מזעזעת בשרון. הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב כפר סבא (20) בגין ניסיון רצח של אחותו (18) כדי לקיים יחסי מין עם גופתה. העבירות המיוחסות לו הן ניסיון רצח, מעשה מגונה בבת משפחה ופגיעה בפרטיות. במקביל לאישום, הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
הנאשם מתגורר יחד עם אימו ואחותו, וניסיון הרצח אירע ב-27 באוקטובר בזמן שהאם שהתה בחופשה. מהאישום עולה כי הצעיר דקר את אחותו מספר רב של פעמים בחדרה באמצעות סכין מטבח עד שהסכין נפלה מידו, והאחות הצליחה להיחלץ ממנו ולהימלט מהבית. המתלוננת נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא, ושוטרים שהוזעקו למקום עצרו את הנאשם.
לפי האישום, הצעיר נהג לצפות בשנים האחרונות בסרטים פורנוגרפייים המציגים נקרופיליה (יחסי מין עם גופות). עוד צוין כי בעבר היה הנאשם מניח את הטלפון הנייד שלו באמבטיה כדי לצלם סרטונים של אחותו בזמן שהיא מתקלחת.
עורכי הדין עידו רז ושני סגל, שמייצגים מטעם הסנגוריה הציבורית את הצעיר, מסרו כי "מדובר באירוע משפחתי קשה והמשפחה עסוקה בשיקומה. הצעיר מתמודד לאורך השנים עם בעיות נפשיות והוא נעדר עבר פלילי. לאור מצבו הוא מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי מרגע מעצרו. כתב האישום הוגש היום וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. הצעיר ימשיך להיות מאושפז בתקופה הקרובה לצורך הסתכלות פסיכיאטרית על מנת לבדוק לעומק את מצבו. לאחר שנקבל את תוצאות הבדיקה ואת חומרי החקירה נציג את טענותינו בפני בית המשפט".