שני גברים, בני 40 ו-60 נספו הלילה (בין שישי לשבת) בשריפה בבית פרטי בקצרין. כוחות כבאות והצלה פעלו בזירה לכיבוי האש ולחילוץ הלכודים, שמותם נקבע במקום. השניים בילו עם גבר נוסף, שהצליח לחלץ את עצמו מהבית.
בשלב זה לא ברור הרקע לפרוץ השריפה, ומפקד מחוז צפון טפסר יאיר אלקיים הורה על הקמת צוות חקירה לבחינת הנסיבות. עם סיום התחקיר יועברו הממצאים למשטרה, שזימנה לזירה חוקרי זיהוי פלילי. תושב קצרין, שכאמור חילץ את עצמו, נעצר לחקירה בחשד ששהה במקום בזמן שהשריפה פרצה.
2 צפייה בגלריה
זירת השריפה בקצרין
זירת השריפה בקצרין
זירת השריפה בקצרין
(צילום: כב"ה צפון)
2 צפייה בגלריה
זירת השריפה בקצרין
זירת השריפה בקצרין
(צילום: כב"ה צפון)
במוקד 102 של מחוז צפון התקדל דיווח על שריפה בבית ברחוב שימרון בקצרין עם חשד ללכודים, ושישה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן זינקו למקום. הכוחות פרצו למבנה ולאחר סריקה איתרו את שני הלכודים וחילצו אותם מהדירה.
בשעה 23:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על שריפה בבית פרטי פרטי ברח' שימרון בקצרין. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו גברים שחולצו מהדירה ללא סימני חיים, וקבעו את מותם.
פאראמדיק מד"א כפיר עייש סיפר כי "הגענו למקום וראינו עשן סמיך ואש יוצאים מבית פרטי, בשלב זה לא ניתן היה להתקרב, לאחר סיום פעילות כיבוי האש, חילצו אלינו שני גברים בני 40 ו- 60 מחוסרי הכרה, עם כוויות ולאחר ששאפו עשן רב, ביצענו בדיקות רפואיות הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".