הפרקליטות הגיעה לעסקת טיעון עם עדי מזרחי, הנאשם ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון לעיני אשתו ילנה. כך נודע ל-ynet. לפי הסדר הטיעון, מזרחי יואשם ברצח באדישות ותבקש לגזור עליו כ-16 שנות מאסר - ולא מאסר עולם. לנוכח קשיים ראייתיים בתיק החליטה האלמנה לקבל את ההסדר. כך נודע ל-ynet.
תיעוד הרצח במעבר החציה

2 צפייה בגלריה
תיעודים חדשים מחקירת רצח יורי וולקוב ז"ל בחולון
תיעודים חדשים מחקירת רצח יורי וולקוב ז"ל בחולון
לקראת הסדר טיעון. הנאשם עדי מזרחי ותיעוד האירוע
(צילום: דוברות המשטרה)
האלמנה ילנה כואבת על ההגעה להסדר טיעון, ובשיחה עם ynet לאחר שנפגשה עם התובעת בתיק אמרה כי "קשה לי, אני הייתי רוצה שהבן אדם הזה, בעצם אי-אפשר להגיד עליו בן אדם, שיֵשב בכלא כל החיים. יורי שלי נרצח מולי סתם ככה - ובסוף הנאשם יקבל רק 16 שנים בכלא. הפרקליטות הסבירו לי שיש בעיות להוכיח רצח מהדקירה שחטף, והם נלחמו שזה יהיה בסוף 16 שנים ולא פחות".
היא הוסיפה: "הסבירו לי שקשה להוכיח את הרצח של בעלי. קשה לי עם זה, אבל הסבירו שזה הכי טוב שהיו יכולים להשיג, אז אני אומרת תודה לפרקליטות על העבודה הקשה".
2 צפייה בגלריה
ילנה וולקוב ואחותה אנה אולישנסקי
ילנה וולקוב ואחותה אנה אולישנסקי
"קשה לי, יורי שלי נרצח מולי סתם". ילנה וולקוב
(צילום: אביגיל עוזי)
ב-23 בנובמבר 2022 נרצח יורי וולקוב, תושב בת ים, לעיני אשתו. השניים חצו מעבר חציה בצומת בחולון, ובמקביל הנאשם עדי מזרחי, רוכב קטנוע, חצה את מעבר החציה ברמזור אדום. ילנה צילמה אותו, ואז החל דין ודברים בין הנאשם לילנה וליורי, שבסיומו דקר את המנוח באזור החזה.
יורי צעד לעבר המדרכה והתמוטט, ולאחר מכן בבית החולים נקבע מותו. הפרשה טלטלה את המדינה עוד באותו ערב. הנאשם מזרחי נמלט מהזירה, והתנהל מרדף אחריו של מספר ימים - עד שנעצר.
בדצמבר 2022 הוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח. במהלך חקירתו והמשפט סיפק מזרחי גרסאות סותרות - וטען שהוא לא רצח את וולקוב, אלא רק "רצה להזיז אותו" - ולא דקר אותו.