2 צפייה בגלריה
יאנה בלום, הנהגת החשודה בתאונת הדרכים בכביש 40
יאנה בלום, הנהגת החשודה בתאונת הדרכים בכביש 40
בלום וזירת התאונה. תואשם בהמתה בקלות דעת
(צילום: חיים הורנשטיין, מתוך אינסטגרם)
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע נגד יאנה בלום (25) מראשון לציון על הכוונה להגיש נגדה בימים הקרובים כתב אישום בגין המתה בקלות דעת של התינוק מעיין דומנוביץ' בתאונה ביום העצמאות בכביש 40 בנגב. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרה בשלושה ימים נוספים.
בלום תואשם גם בעבירות של גרימת חבלות חמורות במסגרת תאונת דרכים, סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה תוך ביצוע עקיפות מסוכנות, סטייה מנתיב נסיעה, נהיגה בשכרות והשפעת סמים ונהיגה ברכב ללא רישיון רכב בתוקף.
לפי החשד, בלום סטתה מנתיב הנסיעה - ופגעה חזיתית ברכב שבו נסעה משפחת דומנוביץ' מהיישוב נוקדים. פרט לתינוק מעיין שנהרג, נפצעו גם חמישה מבני משפחתו בדרגות שונות.
2 צפייה בגלריה
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
התינוק מעיין דומנוביץ', נהרג בתאונה בכביש 40 בצומת הנגב
(באדיבות המשפחה)
בבדיקת דם שנערכה לבלום מיד לאחר התאונה התגלתה בגופה כמות אלכוהול גבוהה פי שניים וחצי מהמותר ומריחואנה. מחקירת התאונה עלה כי בלום צרכה על פי החשד אלכוהול וסמים במסיבת טבע באתר תיירות סמוך למכתש רמון, שם עבדה בערב יום העצמאות, לפני התאונה הקטלנית. על פי הפרסומים, המסיבה נמשכה עד אור הבוקר. בלום, שנפצעה גם היא באורח קשה אושפזה תחילה בבית החולים סורוקה בבאר שבע עד שהועברה לבית מעצר אוהלי קידר.