במרכז הרפואי לגליל בנהריה נקבע בצהריים (שישי) מותה של אסיה אבו סאלח, תושבת סכנין בת 11, שהובאה לבית החולים ביום שלישי לאחר שנפגעה באורח אנוש בתאונת דרכים סמוך ליישוב אשחר שבגליל התחתון.
מבית החולים נמסר כי אבו סאלח "סבלה מפגיעה רב-מערכתית והיתה מאושפזת כל העת, כשהיא מונשמת, במחלקה לטיפול נמרץ ילדים".
2 צפייה בגלריה
 אסיה אבו סאלח
 אסיה אבו סאלח
אסיה אבו סאלח
ביום שלישי בשעה 20:35 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר דיווח על ילדה שנפגעה מרכב בכביש 8051 סמוך לאשחר.
חובש בכיר במד"א ענאן בדארנה סיפר: "הילדה שכבה על הכביש, לאחר שנפגעה מרכב. היא הייתה מחוסרת הכרה, וסבלה מחבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות ראשוניות הבנו כי אינה נושמת וללא דופק, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה, ופינוי לבית החולים. במהלך הפינוי ליבה חזר לפעום, אך מצבה המשיך להיות קשה. היא פונתה לבית החולים עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא עם דופק מורדמת ומונשמת במצב קשה".
2 צפייה בגלריה
 ניצן צרויה ז"ל
 ניצן צרויה ז"ל
ניצן צרויה
בתאונה עצמית שאירעה אמש בצומת גבולות נהרג ניצן צרויה (25) ממושב עמיעוז במועצה האזורית אשכול. הוא התנגש עם רכבו בעץ, וצוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה קבע את מותו לאחר ניסיונות החייאה.
במועצה ספדו: "ניצן, בן אשכול אהוב ומוכר, נולד, גדל והתחנך במועצה כל חייו. בנם של יואב וויקי ונכד למשפחת חקלאים ותיקה, מהמייסדים של מושב עמיעוז ושל חקלאות אשכול. ניצן היה חבר בכיתת הכוננות של המושב ולקח חלק במשימת ההגנה על הבית בימי המלחמה. אנו משתתפים בצער העמוק מנשוא של משפחת צרויה היקרה, מחבקים אותה ואת קהילת עמיעוז בשעה קשה זו".