אום אל פחם : נכנס לתוך מינימרקט וירה לעבר בעל המקום על רקע סכסוך כספי

בזמן שהחברה הערבית ממשיכה לדמם וסופרת 104 קורבנות מתחילת השנה באירועי אלימות, מעיד סרטון שצולם במינימרקט באום אל פחם על הקלות הבלתי נסבלת שבה נעשה שימוש בנשק חם. בתיעוד נראה תושב העיר נכנס למינימרקט מקומי ויורה לעבר בעל העסק. באירוע לא היו נפגעים, היורה הואשם בחבלה בכוונה מחמירה ועבירות נשק.
2 צפייה בגלריה
 אום אל פחם : נכנס לתוך מינימרקט וירה לעבר בעל המקום על רקע סכסוך כספי
 אום אל פחם : נכנס לתוך מינימרקט וירה לעבר בעל המקום על רקע סכסוך כספי
הנאשם והירי במינימרקט באום אל פחם
לפי כתב האישום שהוגש השבוע לבית המשפט המחוזי בחיפה, ליורה ולבעל המינימרקט היה סכסוך כספי. ב-24 בספטמבר נערכה שיחה טלפונית בין השניים שכללה צעקות וקללות. בסמוך לשעה 22:50 בערב נסע הנאשם עם קרוב משפחתו ושכנו למינימרקט, תוך כדי שהוא מסתיר מתחת לבגדיו אקדח בקוטר 7.65 מילימטרים טעון במחסנית וכדורים.
בשעה 22:53, בעת שהמתלונן ובתו (16) וכן נער בן 14 שהו במינימרקט, נכנס הנאשם לחנות, התקרב לבעל העסק ושאל אותו: "האם אתה בעל המקום?". כשהמתלונן השיב בחיוב, הנאשם שלף את האקדח ממכנסיו, כיוון אותו לעבר המתלונן ממרחק של חמישה מטרים וירה לעברו שני כדורים בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה.

הכדורים פגעו בדלת המחסן

עוד צוין בכתב האישום כי המתלונן, שהבחין באקדח, נמלט מהירי הצידה אל מאחורי מדפי מוצרים במקום והכדורים פגעו בדלת ברזל של מחסן מאחוריו - אחד בגובה ראשו של בעל העסק והשני בגובה קרסוליו.
משטרת אום אל פחם עצרה את היורה, ובעקבות כך הוגש נגדו כתב האישום. תושבים בעיר אמרו: "הגיע הזמן להעניש כל אדם שמסכן אותנו. מעצרים וכתבי אישום יגרמו להרתעה, אנחנו מקווים שהמשטרה תפעל ביד קשה נגד כל הפושעים".