1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
השופט: "גרסתו של המורה מעוררת שאלות". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אתמול (שלישי) מורה לחינוך גופני בן 31, תושב חדרה, בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידתו בת ה-16 והטריד אותה מינית בהזדמנויות שונות במהלך החודשים האחרונים. החקירה החלה בעקבות תלונתה של התלמידה, שדיווחה על המעשים, והובילה כאמור למעצרו של המורה.
בחקירתו מסר המורה "גרסה מעורפלת ומתחמקת", לטענת המשטרה, אך לא הכחיש את החשדות המיוחסים לו. בדיון לארכת מעצרו של החשוד, שנערך היום בבית משפט השלום בחדרה, טען סנגורו, עורך הדין תמיר ויצמן, כי המורה מכחיש את המיוחס לו - וכי התלמידה מנסה לסחוט אותו מכיוון שהתארס.
לדבריו, הנערה איימה על מרשו שאם ינתק איתה את הקשר, היא תהרוס לו את החיים ותפיץ עליו שקרים, וביקש את שחרורו והרחקתו של המורה מחדרה, מבית הספר ומטלפונים חכמים.
השופט יניב הלר קבע כי חומר החקירה הצטבר לכדי חשד סביר, וכי גרסתו של המורה מעוררת שאלות בכמה נקודות הטעונות הבהרה - והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.
סנגורו של המורה, עו"ד ויצמן, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את החשדות המיוחסים לו מכול וכול. כעת, ומתחילת החקירה, הוא משתף פעולה עם המשטרה באופן מלא וסומך עליה שתבצע את עבודתה נאמנה. אני מאמין שהוא ישוחרר בקרוב מאוד".