שוד רכב אלים בכניסה לקלקיליה, ליד מעבר אליהו: בבית החולים מאיר בכפר סבא נאלצו אחר הצהריים (יום חמישי) לקבוע את מותו של גבר ישראלי כבן 70, שרכבו נשדד בקלקיליה על-ידי פלסטינים - שהותירו אותו בצד הכביש. האירוע מוגדר פלילי ונסיבותיו בבדיקה. לא נמצאו חבלות על גופו של המנוח.
תחילה, אדם שראה את המנוח לקח אותו למעבר אליהו, ושם הוא טופל על ידי צוות רפואי. לאחר פעולות החייאה, צוותי מד"א פינו אותו באורח קשה לבית החולים מאיר בכפר סבא. מבית החולים נמסר כי הרופאים נאבקו על חייו, אך לא ניתן היה להצילו.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 13:24. לפי הדיווח, גבר מחוסר הכרה הובא לחבירה עם צוותי מד"א סמוך למעבר אליהו. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה שכוללות מתן מכות חשמל ממכשיר מפעם (דפיברילטור)", נמסר. לאחר הטיפול במקום הוא פונה כאמור לבית החולים.
חובש רפואת חירום במד"א שי כהן סיפר: "חברתי לכוח רפואה צבאי שטיפל בגבר שהיה מחוסר הכרה במעבר. סיפרו לנו שהוא נשדד סמוך לנבי אליאס ורכב שחלף במקום וראה אותו עומד על הכביש הביא אותו למחסום". לדבריו, "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים ממכשיר המפעם (דפיברילטור) ולאחר שליבו שב לפעום פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה כשהוא מונשם".
מיד לאחר שנודע המקרה הוקפצו למקום כוחות צה"ל ומשטרה, שהחלו בבדיקת התקרית ובחיפוש אחר חשודים - שטרם נתפסו.