3 צפייה בגלריה
סיימון לבייב מוקף במאבטחים בדרך לדיון בבית המשפט
סיימון לבייב מוקף במאבטחים בדרך לדיון בבית המשפט
סיימון לבייב (מוקף באדום) ופמליית המאבטחים
מלווה בפמליית מאבטחים לבושים בשחור, מאחר לדיון - ומספר על היותו אדם מפורסם שנאלץ להחליף כתובות מחשש לפגיעה: האיש זכה לכינוי "נוכל הטינדר", סיימון לבייב, התייצב היום (חמישי) לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בהליך הקובלנה הפלילית שהגישו נגדו ילדיו של איש העסקים לב לבייב. "אני אדם מפורסם כמו שגריר מפורסם בעולם", אמר סיימון בבית המשפט.
הקובלנה הפלילית הפרטית של בני משפחת לבייב הוגשה בפברואר השנה בעקבות הסרט בנטפליקס על אודות מעלליו של "נוכל הטינדר". המשפחה טוענת כי סיימון לבייב הציג עצמו כבנו של איש העסקים המפורסם, ובשל כך נגרמה פגיעה בשמם הטוב ובפרטיות שלהם. מדובר בהליך שבו המאשים הוא אדם פרטי ולא המדינה, מתוך מטרה להעמיד את הנאשם לדין.
3 צפייה בגלריה
סיימון לבייב מוקף במאבטחים בדרך לדיון בבית המשפט
סיימון לבייב מוקף במאבטחים בדרך לדיון בבית המשפט
"נוכל הטינדר" בבית המשפט
עו"ד גיא אופיר, פרקליט בני משפחת לבייב, טען בתחילת הדיון כי יש להוציא צו הבאה לסיימון מכיוון שהוא לא התייצב בבית המשפט: "הנאשם ניתק מגע מההליך המשפטי". ואולם, זמן קצר לאחר מכן לבייב הגיע עם הפמליה שהתלוותה אליו, התנצל על האיחור ואמר: "אני מבקש מבית המשפט הארכה להסדיר ייצוג עד אחרי החגים. היו אי הבנות עם העורך דין שלי".
עו"ד אופיר ביקש מ"נוכל הטינדר" למסור כתובת מגורים מדויקת לצורך מסירת כתבי טענות. סיימון לבייב הגיב: "אני אדם מפורסם כמו שגריר מפורסם בעולם, עורך דין ואנשים משתמשים בכתובתי לדברים רעים. יש גם הקלטות שבקרוב ייחשפו, עורך דין שמציע שוחד לאנשים שעבדו איתי כדי שיבואו וייצאו נגדי. הדברים מוקלטים, יעשו להם 'כיפה אדומה' בבתי מלון, יש תלונה במשטרה בקרוב". הוא הסביר שקיימת כתובת, אבל ציין: "עקב מצבי הביטחוני, שאני מאוים, אני מחליף כתובות".
עו"ד אופיר מחה: "היו לנאשם חודשיים למצוא ייצוג. לא רק שהוא מצא ייצוג, הוא עוד מופיע איתו בטלוויזיה. אם זה לא הוא, אז שיביא עורך דין אחר". סיימון לבייב השיב: "אני רוצה למחות על דבריו. זה שיש לי עורך דין אחר שלקחתי זה בשביל להגיש קובלנה פלילית נגד עו"ד אופיר וכלפי הקובלים שלקחו חוקרים פרטיים אחריי".
הוא הוסיף: "הם לקחו את הכתובת שלי, שיחדו אנשים, והשתמשו באמצעים שהם לא כשרים. אני לא אפרט כרגע בגלל צנעת הפרט. לבוא ולומר שאינני חש בטוב ושחליתי בקורונה בשביל לנצל את כל המסע של הקובלנה הזאת בשביל מסע יחסי ציבור למשפחת לבייב בזה שאינני מרגיש בטוב, ולבוא ולומר שאני מכתיב את סדר היום, זה ביזיון".
3 צפייה בגלריה
סיימון לבייב מוקף במאבטחים בדרך לדיון בבית המשפט
סיימון לבייב מוקף במאבטחים בדרך לדיון בבית המשפט
"הם לקחו חוקרים פרטיים"
השופט איתי הרמלין החליט לדחות את הדיון לנובמבר על מנת לאפשר ל"נוכל הטינדר" להסדיר ייצוג. עו"ד אופיר, שמייצג את בני משפחת לבייב עם עורכי הדין רואי בן דוד וויקטוריה רזניק, אמר: "בדיון היום לבייב השתמש בתיאטרליות הקבועה שלו עם המצגים שלו להגיע עם חמישה מאבטחים שבכלל לא היו חמושים, ללמדנו שהכול הוא בגדר הצגה אצל האיש הזה והכול למראית עין ושום דבר לא אמיתי ואותנטי.
"אנחנו מתכוונים למצות את הדין עם האדון הזה ואני מקווה שישלם מחיר מלא על ההתנהגות שלו, ואם הוא מעוניין להגיש כל מיני הליכים שיהיה לו בהצלחה איתם. צר לי מאוד שהנאשם מעכב הליכים ומושך זמן".
עורך דין עו"ד עוד גיא אופיר עו"ד גיא אופירצילום: יח"צ
עורך דינו של סיימון לבייב מסר בתגובה בעת הגשת הקובלנה: "עסקינן בפעולה שנעשית במסגרת מסע יחסי הציבור של משפחת לבייב, בעקבות ההד הציבורי, זאת חרף העובדה שמרשי שינה את שמו כדין כבר לפני מספר שנים. מרשי כופר מכול וכול בטענות המופנות נגדו. לאחר עיון מעמיק במסמך הרלוונטי נוכל להגיב באופן מפורט".
סיימון לבייב מסר בתגובה לכתבה: "אכן הגיעו מאבטחים. מאבטחים חמושים יכולים לאבטח אך ורק באישור משטרתי או חברי ממשלה. עד כמה שזכור לי, עדיין לא נבחרתי לראשות הממשלה. אי אפשר להכניס נשק לבית המשפט. מאבטחיי הם בוגרי קורס 'מגן', כולם שירתו בתפקידים מסווגים. אז לבוא ולהגיד שהכל הצגה? אני מאובטח על ידי חברת השמירה הגדולה בישראל. הדברים הוצאו מהקשרם, כנראה הוקלדו דברים לא נכונים בפרוטוקול".