אזרחית ישראלית בשנות ה-20 לחייה, שמתגוררת בשנים האחרונות בדובאי, נעצרה בשבוע שעבר על-ידי המשטרה המקומית לאחר שבבדיקת דם שנערכה לה נמצאו שרידים של קוקאין בדמה. הישראלית, במקור מאשקלון אך עובדת בעסק למכשור רפואי בדובאי, סיפרה בחקירתה כי לקחה כדורים פסיכיאטריים באישור רופא, בשל דיכאון עמוק אחרי פרידה מבן זוגה.
1 צפייה בגלריה
הישראלית שישבה במעצר בדובאי חמישה ימים לאחר שנמצאו שרידי קוקאין בדמה
הישראלית שישבה במעצר בדובאי חמישה ימים לאחר שנמצאו שרידי קוקאין בדמה
"לקחתי כדורים ורציתי להתאבד, אני לא משתמשת בסמים". הישראלית שנעצרה בדובאי
בדיקות הדם נערכו לישראלית לאחר שהתמוטטה במסעדה מקומית בדובאי ופונתה לבית החולים. לאחר שמצאו בדמה שרידים של קוקאין, היא נלקחה לתחנת משטרה, שם הייתה עצורה חמישה ימים שבמהלכם עברה חקירות ממושכות. היא טענה כי לא השתמשה בסמים, ולבסוף שוחררה בערבות אך נאסר עליה לצאת מהמדינה.
לדברי הישראלית, "הלב שלי נשבר בגלל אהבה נכזבת. לקחתי כדורים פסיכיאטריים ורציתי להתאבד. זה גרם להתמוטטות שלי במסעדה ומכאן הכול הסתבך. אני מנסה להסביר להם שאני לא משתמשת בסמים אבל הם לא מאמינים לי".
הרשויות מתכוונות ככל הנראה לגרש את הישראלית מאיחוד האמירויות, דבר שעלול לפגוע בפרנסתה מאוד. "אני באמת לא רוצה שיסלקו אותי מדובאי וזה לא הכרחי כי אני עושה דברים טובים למען האנשים פה. אני בסך הכול אדם מאוד חיובי שנקלע למצוקה", סיפרה.
עו"ד מרדכי ציביןעו"ד מרדכי ציבין
עו"ד מרדכי ציבין שמסייע לישראלית אמר כי "מדובר במקרה נדיר של חוסר אשמה. אין כאן סחר בסמים. מרשתי אינה בקו הבריאות. אני מודה לרשויות אכיפת החוק על ההתחשבות במצבה, ועל כך שהאמינו לעדותה ושחררו אותה בערבות. אני יכול לומר בוודאות מניסיון שמערכת המשפט באמירויות עומדת ברמה גבוהה של נוהל תקין ללא משוא פנים, והסטנדרטים של זכויות האדם לא פחותים מהנהוג במדינות המערב".