כ-30 בני אדם נפגעו אמש (שבת) כששריפה פרצה בגלגל ענק בפסטיבל סמוך לעיר לייפיציג שבגרמניה, בזמן שמתקן השעשועים היה בתנועה ומבלים רבים היו עליו.
השריפה בזמן הפסטיבל בגרמניה

4 צפייה בגלריה
 גרמניה שריפה גלגל ענק פסטיבל 30 נפגעים
 גרמניה שריפה גלגל ענק פסטיבל 30 נפגעים
הראפר התבקש לשמור את הקהל רגוע. השריפה בזמן הפסטיבל אמש
השריפה אירעה בפסטיבל הייפילד, ופרצה בסביבות השעה 21:00 לפי השעון המקומי. לפי התמונות שהגיעו מהמקום האש בערה בשניים מהתאים בגלגל הענק. עשן נראה מיתמר מהם, ועשרות כבאים הוזעקו למקום.
על פי הרשויות המקומיות מבין הנפגעים כ-18 נזקקו לטיפול בבית החולים, אך מצבם טוב "יחסית לנסיבות". פציעתם של שניים מהפגעים הוגדרה כרצינית יותר משל השאר. מארגני הפסטיבל אמרו כי ארבעה נפגעו מהאש עצמה ואדם נוסף נפצע מנפילה. בין הפצועים היו גם שוטרים. לפי שעה לא ברור מה גרם להתלקחות האש, אבל שני התאים שבהם פרצה נשרפו כליל.
4 צפייה בגלריה
 גרמניה שריפה גלגל ענק פסטיבל 30 נפגעים
 גרמניה שריפה גלגל ענק פסטיבל 30 נפגעים
התאים נשרפו כליל. פסטיבל הייפילד, אתמול
השריפה בגלגל הענק החלה בשעה שבמקום הופיע הראפר הגרמני "סקי אגו". אחרי האירוע סיפר הראפר כי במהלך השריפה התבקש לשוחח עם הקהל ולמשוך את תשומת לבו כדי למנוע מנוסת בהלה שהייתה עלולה לגרום לאסון גדול יותר. לעוקביו באינסטגרם אמר: "אני המום מהשריפה בגלגל הענק במהלך ההופעה שלי. תודה רבה על כך שנשארתם רגועים, ואולי בכך מנעתם מצב גרוע יותר".
כשעה אחרי האירוע הודיעה הנהלת הפסטיבל על חידוש הופעות, והסבירה: "ההצגה חייבת להימשך".
פסטיבל הייפילד נערך כבר 15 שנים, ומדי שנה מגיעים אליו כ-30 אלף איש. הוא נמשך לאורך כל סוף השבוע, והשנה הודיעו מנהליו כי יתארחו בו 54 אומנים להקות.