תיעוד מזירת הירי בקריית ארבע
(צילום: TPS)

מצבה של תמר, נערה בת 13 מקריית ארבע שנפגעה מירי בקריית ארבע, עדיין מוגדר קשה - אך היא יצאה מסכנת חיים מיידית. עדיין נבדק החשד שנפגעה מירי תועה, כשהלכה עם אחותה ברחוב, ובדובר צה"ל ציינו כי לא נראה שהאירוע הוא על רקע לאומני, אך העניין נמצא בבדיקה. בהדסה עין כרם עדכנו כי הנערה עברה בהצלחה ניתוח בראשה, היא מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים. משפחתה ביקשה "להתפלל לשלומה של תמר בת נירה".
"טיפול רפואי הוענק לפני זמן קצר לנערה שהגיעה עם חבלת ראש לבית החולים. הנערה נפצעה כתוצאה מירי במרחב קריית ארבע. כוחות צה"ל סורקים כעת במרחב, נסיבות האירוע בבדיקה", מסרו בצה"ל אתמול.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת הירי בקריית ארבע
תיעוד מזירת הירי בקריית ארבע
זירת הירי. "יצאה מסכנת חיים מיידית, התפללו לשלומה"
(צילום: TPS)
אליהו ליברמן, ראש מועצת קריית ארבע, עדכן כי במהלך הניתוח הוצא לתמר בת ה-13 הקליע שפגע בראשה. "כולנו מתפללים להחלמתה. ברוך השם הניתוח עבר בשלום ותמר כבר לא בסכנת חיים מיידית", אמר.
הוא ציין: "אנחנו בקריית ארבע דורשים ביטחון אישי, אנחנו רוצים שהילדים שלנו ירגישו בטוחים כמו בכל מקום אחר בארץ. אנחנו דורשים מכוחות הביטחון לצאת למבצע ולהחרים את כל הנשקים שהמחבלים יורים בהם ובסופו של דבר ייפגעו לנו תושבים בתוך היישוב. המציאות המופקרת הזו לא יכולה להמשיך. אנחנו נמשיך לעשות הכל למען ביטחון התושבים".
פורסם לראשונה: 23:26, 03.11.22