חשד לרצח בנוף הגליל: בת 28 נדקרה למוות, בעלה נעצר
(צילום: אסף מגל)

צעירה בת 28 נרצחה הלילה (בין חמישי לשישי) בדקירות סכין בעיר נוף הגליל. בעלה הודיע למשטרה כי הרג אותה, ושוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו.
מעט לפני השעה אחת בלילה התקשר גבר בשנות ה-30 לחייו למוקד 100 של המשטרה והודיע כי הרג את אשתו בדירתם בעיר נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית). שוטרים שהגיעו למקום מצאו את האישה, בת 28, ללא רוח חיים ועל גופה פצעי דקירה. הבעל החשוד נעצר במקום. המשטרה פתחה בחקירת הרקע למעשה ובאיסוף ראיות.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח בנוף הגליל
(צילום: אסף מגל)
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח
זירת הרצח
זירת הרצח
(צילום: אסף מגל)
פרמדיקית מד"א צליל ביטון שהגיעה למקום סיפרה: "שוטרים הובילו אותנו לזירת הארוע. ראינו אישה כבת 28 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות. היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".
לפני פחות מחודשיים נרצחה בעיר מרר שבגליל רשא סיתאווי (32) ביום המאבק באלימות נגד נשים. היא נורתה למוות בבית הוריה. בתה בת ה-6, שלא נפגעה, הייתה לצדה. שני אחים נעצרו בחשד שרצחו אותה.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.