"הוא המשיך להתנדב למילואים בלי הפסקה. תמיד כשקראו לו למילואים הוא רץ והתנדב, זה הכיף שלו, זה הטוב שהיה לו". כך סיפרה (ראשון) רימאל עזרא, אחותו של רב-סמל בכיר (במיל') יחזקאל עזריה, בן 53 מפתח תקווה, לוחם שריון בחטיבה 8, שנהרג אתמול בצהריים מפגיעת כטב"ם נפץ של חיזבאללה ליד המושב מרגליות שבגליל העליון.
2 צפייה בגלריה
רס״ב יחזקאל עזריה ז"ל
רס״ב יחזקאל עזריה ז"ל
רס"ב יחזקאל עזריה ז"ל
עזריה השאיר אחריו אישה ובן (25) ובת (18). הלווייתו החלה היום ב-12:00 בצהריים בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. אחותו סיפרה: "הוא עסק בחיים בתפעול של מכשור אלקטרוניקה במכוניות. עוד כשהיה נער התנדב במשמר האזרחי, שם הכיר את אשתו אביבה.
"מהשביעי באוקטובר הוא היה שם, רק בשבת שעברה הוא חזר להתרענן עם המשפחה. ואז קרה המקרה עם הכטב"ם. הוא היה מחוץ לטנק ולא הצליח להגיע למקום המוגן. היה עוד לוחם שנפצע קשה ועוד אחד שנפצע קל. שכולם לא יידעו צער ונצא מהמלחמה הזאת".
2 צפייה בגלריה
 הלווייתו של רס"ב עזריה יחזקאל ז"ל
 הלווייתו של רס"ב עזריה יחזקאל ז"ל
הלווייתו של עזריה יחזקאל ז"ל
(צילום: יובל חן)
דורון, חבר של יחזקאל ששירת איתו, ספד לו: "איש יקר מכל עם חיוך תמידי, תמיד בנתינה ודאגה לחברים בפלוגה. כל כך עצוב, מאחל לבני משפחתו שלא ידעו עוד צער ולפצועים החלמה מהירה".
ערן, חבר אחר לנשק, הוסיף וכתב: "אח שלי יקר ואהוב, איך נקטפת לנו היום, לא מגיע לך, לא מגיע לנו להפסיד אותך. כמה טוב לב יש לך, אתה נהר של טוב. אוהב אותך אחי, לא אשכח אותך בחיים כמה נשמה טובה היית, התנדבת תמיד ראשון, איך סגרת 28 יום, לא היה אכפת לך העיקר שהחיילים ייצאו הביתה, איך עד היום נתת מעצמך 1000 אחוז. כמה זיכרונות יש לנו מ-30 שנים יחד, כמה צחוקים, אני אתגעגע אליך כל החיים, תחסר לי במילואים. היית חוד החנית של הגדוד, אוהב אותך אחיך לנשק".