1 צפייה בגלריה
משמר הגבול במבצע אכיפה נגד עבירות שהייה בלתי חוקיות
משמר הגבול במבצע אכיפה נגד עבירות שהייה בלתי חוקיות
חשד: שוטר מג"ב אנס צעירה מאילת. אילוסטרציה
(צילום: דוברות המשטרה)
תושבת אילת בשנות ה-20 לחייה התלוננה במשטרה כי שוטר מג"ב, שמשרת באזור המרכז, אנס אותה. לטענת הצעירה היא פגשה בשוטר בזמן ששהה בחופשה באילת. לפי החשד, השניים ככל הנראה נפגשו בעיר ומשם הלכו אל דירתה של הצעירה. מהמידע שהגיע לידי ynet עולה כי הצעירה הגיעה ביום שבת האחרון למשטרת אילת והתלוננה כי השוטר אנס אותה בדירתה.
משטרת אילת העבירה את המידע למחלקה לחקירות שוטרים, ששלחו לעיר בתוך כמה שעות מספר חוקרים שהגיעו למלון בו שהה השוטר. הם עיכבו אותו לחקירה, שבסיומה הוא שוחרר למעצר בית של כמה ימים. במח"ש אישרו את הפרטים ואמרו כי החקירה נמשכת.
ממשטרת ישראל נמסר: "חומרי החקירה הראשונים בעניינו של השוטר הגיעו היום לבחינת מחלקת משמעת במשטרה. בשלב זה השוטר עצור עד מחר במעצר בית מלא. על בסיס החומרים שהתקבלו, ישקלו נגדו אמצעים מנהליים כמקובל".
בחודש שעבר הורשע שוטר אחר ממג"ב, אוריאל אביטן, באונס של אישה תחת איומי אקדח, שאירע לפני ארבע שנים. בין אביטן לאישה שנאנסה הייתה היכרות מוקדמת, והשוטר הגיע לביתה וביקש ממנה להתלוות אל ביתו בטענה ששכח דבר מה. כשהגיעו לביתו, הוציא אביטן אקדח מארון הבגדים, סובב אותו בידיו, אמר לאישה "להיות בשקט" והחל לאנוס אותה בזמן שניסתה להשתחרר מאחיזתו והתחננה שיעזוב אותה לנפשה.