שני לוחמי צה"ל מגדוד 299, חטיבה 300, נפצעו אתמול באורח קשה כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט בכניסה לנטועה. כך הותר לפרסום הבוקר (שלישי). הלוחמים פונו לקבלת טיפול בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו.
2 צפייה בגלריה
עשן ליד כפר עלמא א שעב
עשן ליד כפר עלמא א שעב
תקיפות צה"ל בלבנון אתמול בתגובה על הירי של חיזבאללה
(צילום: AFP)
תיעוד מתקיפות צה"ל בלבנון אמש
(צילום: דובר צה"ל)

הלוחמים נפצעו אתמול כשעמדו בשער הכניסה ליישוב וספגו פגיעה ישירה מירי הנ"ט של חיזבאללה. הם נפגעו במהלך יום נוסף של חילופי אש אינטנסיביים בין צה"ל לחיזבאללה. במהלך היום תקפו כוחות צה"ל עמדות שיגור במקורות הירי, ולפי הצבא הם סיכלו בסך הכול שש חוליות לאורך היום.
האש בגבול הצפון נמשכה גם בלילה, ומעט אחרי חצות נמסר כי זוהו שיגורים משטח לבנון לעבר מוצב צה"ל במרחב מלכיה. אחד השיגורים יורט על-ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר נפלו בשטח פתוח.
2 צפייה בגלריה
שלום עבודי ז"ל
שלום עבודי ז"ל
שלום עבודי ז"ל, שנהרג מירי הנ"ט שלשום
(באדיבות חברת חשמל)
פציעתם של החיילים אתמול בנטועה באה אחרי ששלשום נהרג שלום עבודי (56) ועוד חמישה נפצעו מירי נ"ט של חיזבאללה לעבר מושב דוב"ב שבגליל העליון. אחד הפצועים בירי הזה היה שלמה זרגריאן (80), והוא מאושפז במצב אנוש. זרגריאן הוא חקלאי שעבד במקום, והוא נפצע מרסיסים כששהה עם רכבו סמוך לרכב שנפגע ישירות מהירי.
אחרי הירי לדוב"ב קרא יו"ר הוועד במושב, דני פרץ, לממשלה ולצה"ל לפעול, וטען כי "אחרת תושבי יישובי הגדר לא יחזרו לבתיהם". לדבריו, "אנחנו מחזקים את ידי צה"ל בצפון ובדרום, אך אני דורש מראש הממשלה, מהרמטכ"ל ומשר הביטחון להרחיק את החיזבאללה מאיתנו".