חיפושים אחר החשודים במהלך המרדף
(צילום: אנשי הדממה)

פלסטיני תושב קלקיליה נורה אמש (חמישי) על ידי שוטרים סמוך למושב מגשימים בדרום השרון בתום מרדף משטרתי אחר כנופיית פורצים, ולאחר שעל פי החשד תקף אחד מהשוטרים. החשוד בן ה-40 פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב בינוני, וחשוד נוסף, תושב קלקיליה גם כן, נעצר. המרדף החל ביבנה, שם השוטרים ביצעו פעילות מבצעית נגד חברי הכנופיה, שנמלטו ברכב לכיוון פתח תקווה.
במהלך המרדף, כוחות המשטרה הקימו מחסום סמוך למגשימים במטרה לעצור את החשודים, אך הם פרצו אותו וניגחו ניידת תוך סיכון חיי השוטרים. לאחר מכן, החשודים יצאו מרכבם והחלו להימלט ברגל. לבסוף, השוטרים איתרו את החשודים, ואז כאמור התרחש הירי.
2 צפייה בגלריה
פלסטיני נפצע מירי במהלך מרדף משטרתי
פלסטיני נפצע מירי במהלך מרדף משטרתי
חיפושים אחר החשודים, אמש
(צילום: אנשי הדממה)
2 צפייה בגלריה
ברק משולם
ברק משולם
עמד במחסום משטרתי ונדרס למוות ע"י גנב רכב ביולי האחרון. ברק משולם ז"ל
ביולי האחרון, נדרס למוות רס"ר ברק משולם על ידי פלסטיני תושב רמאללה בן 17 שגנב רכב מחולון, בעת שעמד במחסום בצומת רעננה שנועד לעצור את הנער. מפכ"ל המשטרה הודיע בתגובה לאירוע כי "שוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי".
בנוסף הורה המפכ"ל על בחינת צבר האירועים האחרונים שבהם נפגעו שוטרים במסגרת הקמת מחסום משטרתי - דריסתו למוות לפני חודש של מתנדב המשטרה הוותיק עמיחי כרמלי ליד בית דגן, דריסה מתועדת של שוטר ליד שורש בשבוע שעבר, ודריסתו של שוטר מג"ב אלברט חיים שנפצע קשה בתחילת מאי על-ידי גנב רכב באזור שוהם. מהות התחקיר, נכתב בהודעת המשטרה, היא בחינת ההערכות המבצעית לאור האיומים הקיימים על השוטרים בשטח.